  • 1. Data: 2004-05-24 11:37:23
    Temat: pobity przez policjantów
    Od: Tomek<o...@w...pl>

    Problem związany jest z POLICJĄ. W styczniu zostałem zatrzymany po
    wyjściu z lokalu dyskoteki. Siłą wepchnięto mnie do samochodu
    policyjnego i zawieziono na komisariat. Zostałe oskarżony o to, że
    rzuciłem butelką w samochód policyjny. (NiE ZROBIŁEM TEGO
    OCZYWIŚCIE, A GDYBYM NAWET TO ZROBIŁ, TO CZY SPOKOJNIE
    CZEKAŁBYM NA PANÓW POLICJANTÓW -brak logicznego myślenia za
    strony naszych policjantów). Do winy się nie przyznałem, bo nic
    takiego nie zrobiłem. Nie podpisałem zeznań mnie obciążających, więc
    byłem bity, bybito mi 2 zęby. Nic jednak nie podpisałem. Natępnego
    dnia zostałem wypuszczony, cały posiniaczony i zakrwawiony.
    Teraz po 5 miesiącach przyszło mi wezwanie do zapłacenia kary
    grzywnej w wysokości 300 zł, z okreslonego artykułu za stawianie
    oporu w czasie przesłuchania i brak chęci współpracyz policją, oraz
    utrudnianie czynności panom policjantom w stosunku do mnie.
    Nic takiego nie miało miejsca, policjanci próbowali wymusić na mnie
    zeznanai mnie obciążające. Znaleźli kozła ofiarnego.
    Jak mam się bronić?
    Zostałem pobity i jeszce mam za to płacić tym skurwysynom?
    Czy pisać jakieś odwołanie, a jesli tak to jak?
    Proszę o pomoc
    TOMEK

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-05-24 11:39:21
    Temat: Re: pobity przez policjantów
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > byłem bity, bybito mi 2 zęby. Nic jednak nie podpisałem. Natępnego
    > dnia zostałem wypuszczony, cały posiniaczony i zakrwawiony.

    mam nadzieje, ze zlozyles sprawe o pobicie przez policje. jak sie zakonczyla
    ta sprawa?
    P@wel

  • 3. Data: 2004-05-24 11:50:46
    Od: Tomek<o...@w...pl>

    niestety nie złożyłem sprawy o pobicie przez policję, odradzono mi bo
    to jest małe miasteczko i boimy się zemsty tych drani.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-05-24 11:56:07
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > niestety nie złożyłem sprawy o pobicie przez policję, odradzono mi bo

    Nie ma zgloszenia, nie ma przestepstwa ... nie ma nic, jest idealnie.

  • 5. Data: 2004-05-24 12:07:54
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > niestety nie złożyłem sprawy o pobicie przez policję, odradzono mi bo
    > to jest małe miasteczko i boimy się zemsty tych drani.

    a teraz sie nie boisz chcac pisac odwolanie?dziwne, ale to Twoja sprawa.
    nie chcac niewinnego pozostawiac bez pomocy - pisz zazalenie do sadu. jesli
    oczywiscie termin ci nie minal. no i zastanow sie, czy nie warto brac
    adwokata, bo samemu ciezko ci bedzie poradzic.

    pozdr
    P@wel

  • 6. Data: 2004-05-24 12:13:06
    Od: Tomek<o...@w...pl>

    dzięki za pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-05-24 13:00:08
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tomek napisał:
    [..]
    > Czy pisać jakieś odwołanie, a jesli tak to jak?
    > Proszę o pomoc

    Płać im i ciesz się, że im nie wystrzeliła - przypadkiem a jakże - broń podczas
    zatrzymania bo nie miałby się kto juz nawet skarżyć.

    W sądzie nie masz szans - przecież nasi dzielni policjanci nie biją.
    Buacha cha cha cha!!!

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 8. Data: 2004-05-24 13:57:33
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

> [...]
    > zatrzymania bo nie miałby się kto juz nawet skarżyć.
    >
    > W sądzie nie masz szans - przecież nasi dzielni policjanci nie biją.

    Według mnie niekiedy biją. Ale uważam na dodatek, że w większości mają
    rację. Niektórym należy się omłot i to na nich działa lepiej niż sąd. Wtedy
    czyny takich policjantów są szkodliwe w stopniu znikomym.

    --
    JOHNSON :)

  • 9. Data: 2004-05-24 14:08:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Johnson napisał:
    > Według mnie niekiedy biją. Ale uważam na dodatek, że w większości mają
    > rację. Niektórym należy się omłot i to na nich działa lepiej niż sąd. Wtedy
    > czyny takich policjantów są szkodliwe w stopniu znikomym.

    To debilne poglądy, ale przekonasz się o tym jak zakatują Twoje dziecko bo ubzdura
    im się, że krzywo na nich spojrzało i nie poniosą za to żadnej odpowiedzialności.

    A policjanci biją, biją i robią to nagminnie, a reszta milczy myjąc
    dupy kolegom. :(

    Moja wcześniejsza wypowiedź była ironiczna bo na tej grupie są naiwniacy albo
    ślepcy, którzy mają czelność twierdzić, że to nie możliwe by policja dzisiaj
    katowała ludzi na komisariatach.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 10. Data: 2004-05-24 14:12:06
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    >[..]
    , a reszta milczy myjąc
    > dupy kolegom. :(

    mowisz laskawco o sobie? ech pieszczoch z ciebie.

    P@wel