  • Data: 2004-05-27 22:17:49
    Temat: Re: pobity przez policjantów
    Od: "toTomek" <tomek[WYTNIJ_TO]@alano.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Przepraszam wszystkich że nie pisze pod postami.

    Miałem podobną sytuację chodziło trochę o coś innego (znacznie innego).

    Pokłóciłem się z ludźmi w bramie w której owi ludzie hałasowali a mnie to
    przeszkadzało.
    Na pożegnanie dostałem od jednego z uczestników po gębie. Może wszystko było
    ok zapomniał bym itd.
    Ale za parę minut walenie do dźwi mojego domu, więc podchodze i słysze
    otwierać Policja itd.
    Panowie wesz li z bronią i ku mojemu zdziwieni pytanie na wejście gdzie mam
    broń i wogoole osłupiałem.
    Kazano mi się położyć na ziemi położyć ręce na głowie, skuto mnie i zaczęło
    się przeszukanie z przesłuchaniem.
    Przesłuchanie polegało na kilku kopnięciach i pytania i tak przez dłuższy
    czas. W wyniku czego bylem tak posiniaczony że jak mnie lekarz zobaczył to
    się złapał za głowę, straciłem zęba 1 z przodu. Przez kilka tygodni miałem
    problemy z poruszaniem się. Do dzisiejszego dnia jak widze Policjanata to
    czuje do niego niechęć.
    Jakimś cudem u mnie w domu w wyniku przeszukania znalazły się 2 sztuki
    amunicji gazowej, a broni jak nie bylo tak nie ma (dziwne). Po incydencie
    jak mnie wypuścili po 48 godzinach zgłosiłem to do prokuratury. Prokuratura
    postępowanie umorzyła po jakis 3 miesiącach z niby braku dowodów. Owszem
    nikt tego nie widział ale sąsiedzi zeznawali że poprostu wzywałem pomocy
    (nie pamiętam tego dobrze ze wiedzialem jeszcze jak sie nazywam, choc po
    takim skatowaniu to ledwo wiedziałem co i jak:( )Teraz się toczy przeciwko
    mnie postępowanie o posiadanie amunicji (od jakiegoś roku) na dniach
    niebawem jest rozprawa.
    Zobaczymy jak to będzie lub nie. Będę się starał jakoś powalczyć. Podejżewam
    że mnie skarzą i dostanę trochę, ale mnie już od jakiegoś roku na niczym nie
    zależy no prawie, chciałbym żeby ci Policjanci więcej nie mogli być
    Polcjantami ale to pewnie tylko moje marzenia.
    Tak na koniec już mnie nic nie zdziwi co mogła lub zrobiła Polcja.

    Pozdrawiam
    Tomek J