  • Data: 2004-05-25 13:53:40
    Temat: Re: kto może zrobić obdukcję?
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    :
    : Aha - i będzie to kosztowało jakieś 80 złotych.

    bzdura

    Brat na mnei kiedys reke podniosl, nie zabardzo mi sie to spodobalo
    poszedlem do przychodni o normalnie nieodplatnie mi zrobiono.

    :
    : Przy czym mówię o sytuacji, kiedy obiekt obdukcji ma tylko jakieś ślady
    : ale ogólnie jest 'na chodzie' - bo tylko z taką sytuacją miałem do
    : czynienia.

    Na bylem ogolnie na chodzie, slady malutkie.

    Cos mi sie wydaje ze Ci w "konia" zrobiono.

    Ps.
    Zachowanie policji w przypadku pobicia jest troche beszzcelne, kiedy
    psozedlem zglosic,
    powiedziano mi ze bez odbukcji nie przyjma zgloszenia, chociaz zeby sie
    spytano czy wszystko ok, czy moze zeby zawiesc do przychodni.. nie.. nic..
    totalna zlewka.

    P.