  • Data: 2004-05-25 15:05:05
    Temat: Re: kto może zrobić obdukcję? [literowki porobilem, poprapiwilem posta]
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    bzdura
    :
    :Brat na mnie kiedys reke podniosl, nie zabardzo mi sie to spodobalo
    :poszedlem do przychodni i normalnie nieodplatnie mi zrobiono.
    :
    : :
    : : Przy czym mówię o sytuacji, kiedy obiekt obdukcji ma tylko jakieś ślady
    : : ale ogólnie jest 'na chodzie' - bo tylko z taką sytuacją miałem do
    : : czynienia.
    :
    No bylem ogolnie na chodzie, slady malutkie.
    :
    Cos mi sie wydaje ze Cie w "konia" zrobiono.
    :
    :
    :Ps.
    Zachowanie policji w przypadku pobicia jest troche bezczelne, kiedy
    poszedlem zglosic,
    :powiedziano mi ze bez odbukcji nie przyjma zgloszenia, chociaz zeby sie
    spytano czy wszystko ok, czy moze zeby zawiesc do przychodni.. nie.. nic..
    totalna zlewka.
    :
    : P.
    :