  • Data: 2018-03-14 23:39:07
    Temat: Re: kradziez samochodu u mechanika
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-14 o 13:46, muzyk pisze:
    > witam
    > dajmy na to ze zostawiam samochod u mechanika zeby naprawil. dochodzi do
    > kradziezy auta. czy mechanik odpowiada za samochod? ( samochod nie ma AC)

    Wiele razy zastanawiałem się nad tym. Warsztat to jest pikuś. Ale weźmy
    taki parking strzeżony. Stoi setka aut wartości np łącznie 5 mln zł.
    Ubezpieczenie od OC takiego parkingu to kwota astronomiczna, i nikt nie
    ubezpiecza. A może się zdarzyć, że w jednym z aut zrobi się zwarcie,
    dozorca akurat przysnął i skopciło się 10 aut w pobliżu. Co wtedy?
    Chłopina, który za 800 zł pilnuje tego bajzlu nie ma szans na zapłacenie
    jakiejkolwiek rekompensaty. Właściciel auta z wadliwym układem
    elektrycznym, choćby był krezusem, to też nie da rady.