    From: "IWONA" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kradzież ? dokonana przez pracownika
    Date: Fri, 2 Jan 2004 21:42:29 +0100
    Sender: m...@o...pl@acc119-86.acn.pl

    Użytkownik <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bt4j93$ck2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > zalezy na dokopaniu me ze wszystkih mozliwych stron!
    >
    > Dan.
    Dzięki za rady , .
    Z tego co czytam wynika , ze w sumie tak naprawdę winny sytuacji jest
    kierownik .
    Nie chcę zaczynać konfliktu i naprawdę dziękuję Ci za rady , ale ustosunkuje
    się do Twojego stwierdzenia
    "Mozesz.Ale to zwolnienie jest nieuzasadnione.Nie dosc ze nic nie zyskasz to
    > jeszcze zaplacisz odszkodowanie.Ale nie jestes pierwszym pracodawca ktory
    > woli przegrac proces i zaplacic odszkodowanie.A wszyscy narzekacie ze nie
    ma
    > pieniedzy na bierzaca dzialalnosc." A mzoe nie mamy pieniędzy , bo właśnie
    pracownicy nas okradają ? Oczywiście ja tak nie myślę , bo to jest głupie
    uogólnienie , ale myślę ze Twoje stwierdzenie tez nie było do końca
    przemyślane .Mnie po prostu oburza lekcewazenie cudzej własnosci , taka
    sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy . Nigdy nie odmawiałam pracownikom
    pomocy np. pozyczek czy korzystania z komputera lub drukarki , ale było to w
    miejscu pracy , pod moim nadzorem i za moją zgodą . Dziękuję jeszcze raz
    wszystkim za rady , moze ktoś ma jeszcze jakieś ? A moze wypowie się jakiś
    pracodawca , który miał podobną sytuację i ma jakieś doświadczenie w takiej
    sprawie ?Bardzo by mi to pomogło .W tej chwili rozumiem , ze nie mam wyjścia
    , muszę się napiś meliski i czekać az człowiek łaskawie odda mi co moje , bo
    pewnie nie ma określonego terminu w jakim musi ustosunkować się do mojego
    wezwania o zwot rzeczy ?Wyślę mu takie wezwanie , umowa i tak mu się kończy
    .
    Pozdrawiam serdecznie
    Iwona