  • Data: 2004-01-02 23:40:20
    Temat: Re: kradzież ? dokonana przez pracownika
    Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bt4otl$1al$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "IWONA" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Gdyby
    > moj pracodawca byl tak "wrazliwy", to dla swietego spokoju i z obawy przed
    > napieciami zapytalbym go osobiscie czy moge cos pozyczyc, a nie polegal na
    > pozwoleniu przelozonego.
    >

    > Dan.
    Nie chodzi mi o stronniczośc , ale o podobne przezycia . Osoba , która
    przezyła coś podobnego moze mogłaby poradzić co zrobić . Wiem , ze zawinił
    kierownik a nie sądzę ze jestem nadwrazliwa . ty chyba tez nie lubisz , gdy
    ktoś bierze Twoje rzeczy ? Zgadzam się , ze ta grupa nie osądza morale ludzi
    tylko stan prawny sytuacji i za to dziękuję . Dzięki tez za pewne słowa
    otuchy tzn . ze zachowania pracownika było lekkomyślne . To znaczy ja tak to
    odebrałam :)Jak napisałm wcześniej , troszkę rozjaśniło mi się w głowie i
    dzięki Wam nie zrobiłam czegoś zbyt pochopnie , czego potem moze zalowałabym
    .
    Pozdrawiam serdecznie
    Iwona