  • Data: 2004-01-02 21:45:38
    Temat: Re: kradzież ? dokonana przez pracownika
    Od: <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "IWONA" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bt4m7b$1np$1@news.onet.pl...

    >, ale mam wrazenie ze piszą pracownicy .Cały czas
    > czekam na opinię kogoś , kto jest pracodawcą a moze nawet miał podobną
    > sytuację .

    A co za roznica kto pisze? Jak chcesz opini pracodawcow, nacechowanej
    podobna Ci stronniczoscia (a o to chyba Ci chodzi) to zapytaj w jakims
    zrezszeniu pracodwacow albo tym podobnym. Ta grupa ma w nazwie 'prawo" i
    pisza Ci ktorzy maja jakas wiedze i doswiadczenie zwiazane z ta dziedzina.
    Bez znaczenia czy sa akurat pracownikami czy pracodawcami czy wykonuja wolny
    zawod itp. Nie oceniamy tu morali pracownika ale analizujemy przedstawiony
    stan faktycznyn z punktu widzenia norm prawnych. Ma sie tak jak Ci go
    przedstawiono.
    Jak Ci to pomoze to faktycznie zachowanie pracownika bylo lekkomyslne. Gdyby
    moj pracodawca byl tak "wrazliwy", to dla swietego spokoju i z obawy przed
    napieciami zapytalbym go osobiscie czy moge cos pozyczyc, a nie polegal na
    pozwoleniu przelozonego.

    Dan.