  • Data: 2004-01-03 09:25:56
    Temat: Re: kradzież ? dokonana przez pracownika
    Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "waczek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bt50tk$523$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > słabo znają przepisy prawne w interesującym Cię zakresie.
    >
    > wa
    Dzięki po raz kolejny za radę .
    Wyślę mu list wzywający do zwrotu rzeczy , a z kierownikiem sobie pogadam .
    Rzeczywiście zareagowałam trochę emocjonalnie ale zdenerwowała mnie ta
    sytuacja a złośc skulumowała się na pracowniku , chociaż powinna na moim
    kierowniku . Zdecydowanie przekroczył swoje kompetencje , muszę z nim
    pogadać bo widzę ze zle się dzieje w firmie i nie chcę , zeby to się
    rozwijało w tym kierunku .
    Pozdrawiam
    Iwona