  • 31. Data: 2004-06-03 16:36:42
    Temat: Re: kolizja, Sad Grodzki, nieobecnosc
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
    > Upierałeś się, że pokrzywdzony bierze adwokata a "pokonany" kryje koszty
    > jego wynajęcia.

    Wszystkich kosztów nie (choć to zależy od tego ile weźmie adwokat ;) )

    > Przejrzyj cały wątek od początku.
    > Teraz się wycofujesz?

    Twierdziłeś że sąd nie zasądzi żadnych kosztów adwokata. Wycofujesz się?

    KG

  • 32. Data: 2004-06-03 18:32:41
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Wszystkich kosztów nie (choć to zależy od tego ile weźmie adwokat ;) )

    > Twierdziłeś że sąd nie zasądzi żadnych kosztów adwokata. Wycofujesz się?

    Zacytuj moje słowa. W szczególności to "żadnych".
    Znajdziesz tylko:
    "Bo kosztów nikt nie zwróci a sprawa wydaje sie być oczywista.."
    Kończmy.
    Nadal uważam tak jak powyżej. Za fanaberię pokrzywdzonego w postaci wzięcia
    adwokata do prostej sprawy nikt nie zapłaci ani grosza.
    Mam nadzieję, że autor wątku nie dał się zwieść przez Ciebie na manowce;)))

    EOT

    Pozdr
    Leszek

  • 33. Data: 2004-06-03 18:34:33
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Twierdziłeś że sąd nie zasądzi żadnych kosztów adwokata. Wycofujesz się?

    Zagwarantujesz publicznie autorowi watku zwrot kosztów wzięcia
    pełnomocnika-adwokata własną kieszenią?? Jeśli jesteś pewny swojej racji
    niczym nie ryzykujesz;)

    Pozdr
    Leszek

  • 34. Data: 2004-06-04 14:12:44
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zagwarantujesz publicznie autorowi watku zwrot kosztów wzięcia
    > pełnomocnika-adwokata własną kieszenią?? Jeśli jesteś pewny swojej racji
    > niczym nie ryzykujesz;)

    Czyżby to był gwóźdź do trumny dla Twojej "teorii" ???

    Pozdr
    Leszek

  • 35. Data: 2004-06-08 17:37:40
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
    > Czyżby to był gwóźdź do trumny dla Twojej "teorii" ???

    Nie, zauważ że dyskusja dotyczyła czego innego - czy sąd zasądzi (Ty
    twierdzisz że nie, ja że tak). A ile, to juz inna sprawa. Gdyby trafił
    na uczciwego adwokata to by starczyło ;)

    KG