  • 1. Data: 2004-05-31 14:09:47
    Temat: Sąd gospodarczy czy cywilny?
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Witam wszystkich,
    Kiedyś mialem firmę i kontrahentów ktorzy się nie wywiązywali z płatności.
    Teraz zlikwidowałem firmę ale nadal zobowiązania zostały. Pytanie: Do
    którego sądu kierować pozwy? Godpodarczego czy cywilnego? Bo już
    zwątpiłem...
    Pozdrawiam i dziekuję za wszystkie odpowiedzi

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]

  • 2. Data: 2004-05-31 18:45:44
    Temat: Re: Sąd gospodarczy czy cywilny?
    Od: "Andrzej" <a...@i...pl>

    Do sądu cywilnego bo już nie jest Pan przedsiębiorcą.
    Andrzej
    www.e-windykacja.com
    Użytkownik "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:40bb3c9f$1@news.vogel.pl...