  • 1. Data: 2004-05-31 13:19:11
    Temat: NIEWINNE OSKARŻENIE I WIEZIENI POMOCY cd
    Od: "michass" <l...@i...pl>

    piasłem juz o tej sprawie w kwietniu i na poczatku maja;
    bardzo prosze o pomoc;
    zalamały mi sie rece i niewiem co dalej;

    W kwietniu zglosilem sie na policje bo dostalem wezwanie; tam dowiedzialem
    sie ze mam stanac na rozpoznaniu w sprawie o kradziez torebki ze znaczna
    suma pieniedzy (25000euro) z samochodu;

    Kobieta ni z gruszki rozpoznala mnie; policjanci zamkneli mnie na noc kilka
    razy przesluchali i wypuscili na nastepny dzien;
    mialem sie zglosic po kilku dniach do prokuratora;
    Prokurator zastował dozór policyjny i musze sie zglaszac 2x w tygodniu na
    policji; po kilku tygodniach dostałem zawiadomienie ze mam prawo do
    przegladniecia akt
    (poprosilem o to przy jakims przesluchaniu);
    Sprawa wyglada tak, ze kobieta zostala okradziona kiedy stala na swiatlach w
    samochodzie na początku pazdziernika zeszłego roku; skradziono jej aktówke z
    20.000euro i kosmetykami (pozniej okazało sie ze to było 25000euro)
    pozyczonymi dokladnie dzien wczesniej w banku w niemczech;

    z akt wyczytałem ze:
    kilka dni po calej sprawie rozpoznala juz kogos powiedziala ze to on na 100%
    on ale po kilku dniach zglosila sie na policje i powiedziala ze to nie on;
    tak samo powiedziala o mnie ze to ja na 100%;
    w aktach do ktorych mialem wglad niebylo powodu dlaczego policjanci wezwali
    wlasnie mnie;
    na moje pytanie o to policjant powiedzial ze na podst. czynnosci
    operacyjnych i nic wiecej niemoze mi powiedziec;

    byly tylko kilkakrotnie rozpisane to w jaki sposob to sie stalo no i moje
    zeznania; w czasie przeszukania w domu policjanci zabrali bluze z mojego
    domu w ktorej
    zekomo zrobilem ten napad; jednakze kobieta jej nierozpoznala i oddano mi

    Ja o calej sprawie dowiedzialem sie na policji; nigdy niebylem karany; w tym
    roku miałem konczyć studia;
    Jestem przerazony cala sprawa;

    dzisiaj dostałem pismo ze w dniu dzisiajszym zostal przesłany do Sadu
    Rejonowego akt oskarżenia przeciwko mnie o popelnienie przestepstwa z
    art.279/1 a i art 278/1 i 5 i art 275/1 i art 276 k.k z art 11/2 kk.

    Dzien w którym miało miejsce te zdarzenie był ostatnim dniem wakacji; który
    ja spedziłem wylegując sie w łóźku; niemam na to zadnych świadków; w
    styczniu musiałem formatować dysk i cale archiwum GG i e-mail zostało
    skasowane; nieprowadze kalendaza...........

    Niezdecydowałem sie jeszcze na adwokata; bo wierzyłem ze sprawa zostanie
    umozona; poza tym niezabardzo stac mnie na niego;

    teraz niemam pojecia co i jak ze soba zrobić; prosze o pomoc;

  • 2. Data: 2004-05-31 13:38:44
    Temat: Re: NIEWINNE OSKARŻENIE I WIEZIENI POMOCY cd
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    Użytkownik "michass" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    sformatowałeś dysk .....tego samego dniaa i myslisz że wszystko
    zostało wyczyszczone .ciesz się jak formatowałeś go bo zostawiłeś
    slady które nie usuwa się z formatowania .wejdż na grupę regionalną
    swojego miasta i szukaj fachowców od odzysku z twardziela -sam bym
    nie ruszał jeżeli w tym czasie byłeś na gg -to jest dowód niech zrobią
    to fachowcy podczas procesu i domagaj się aby to była nie tylko
    ekspertyza policji ale biegłych z zakresu informatyki zrobiona poza
    policją .Takie firmy są .jesteś niewinny to się broń wszelkimi
    sposobami nie patrzac na koszty procesowe które pokrywane są do
    zakończenia procesu przez skarb państwa .

    Pozdrawiam

    Lesław

  • 3. Data: 2004-05-31 13:52:51
    Od: "michass" <l...@i...pl>

    dysk sformatowalem moze w styczniu; moze w lutym; od tego czasu kopiowałem i
    kasowałem mnóstwo plików; ale spróbuje
    thx

  • 4. Data: 2004-05-31 14:13:38
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "michass" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > piasłem juz o tej sprawie w kwietniu i na poczatku maja;
    > bardzo prosze o pomoc;
    > zalamały mi sie rece i niewiem co dalej;

    1. Niech opisze dokladnie jak wygladal przebieg zdarzen
    - czy widziala Twoja twarz?
    - czy widziala znaki szczegolne (okulary lub ich brak, zarost na twarzy
    lub brak zarostu, kolor wlosow, kolor czapki)
    - czy widziala jak byle ubrany? Jakie kolory miales
    - czy bylo jasno czy ciemno?
    - dokad jechala?
    - czy byla sama czy z kims?
    - ile smachodow stalo na skrzyzowaniu (mniej wiecej)
    - na ktorym pasie stala?
    - ile samochodow miala przed soba na swoim pasie?
    - skad jechala?
    - czy wczesniej kogos odwozila?
    - jak wygladalo wlamanie? Czy zbito szybe w samochodzie?
    - czy miala drzwi otwarte? Dlaczego miala otwarte?
    - czy ktos gonil sprawce?
    - w ktora strone uciekl sprawca?
    - jaki to byl dzien tygodnia?
    Powyzsze pytania, ulozone specjalnie chaotycznie, sa testem
    na to czy jej zeznania sa spojne, czy nie sa sprzeczne.
    Pokombinuj z dalszymi pytaniami.

    2. Wylap wszelkie sprzecznosci, niekonsekwencje
    3. Niech wytlumaczy:
    - dlaczego miala tyle pieniedzy w torebce
    - kto poswiadczy ze w chwili napadu miala te pieniadze

    WOJSAL

  • 5. Data: 2004-05-31 15:15:28
    Od: "michass" <l...@i...pl>

    oki;
    Dzieki WOJSAL, te uwagi zanotowałem juz kiedy ostatnio mi pomagałes;wydaje
    mi se ze to juz dzialka adwokata; ale moze sie myle;
    wiem ze na pewno było jasno (było kolo południa);
    wybito jej szybe w samochodzie kamieniem,
    obok było kilka samochodów ale nikt niewidział sprawców (było ich dwóch),
    pieniądze miała na zaplacenie robotników (za robocizne<kobieta konczyła
    budowac dom>)
    Jedyną osoba która wiedziała o tych pieniadzach jest jej mąż;
    Kiedy przeglądałem akta nieznalazłem żadnej deklaracji celnej na przewozone
    pieniądze(a wiem ze musiała by być); chyba ze to malutka karteczka bez
    wypisanej kwoty

  • 6. Data: 2004-06-01 06:15:45
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > oki;
    > Dzieki WOJSAL, te uwagi zanotowałem juz kiedy ostatnio mi pomagałes;wydaje
    > mi se ze to juz dzialka adwokata; ale moze sie myle;

    To jest sprawa dla adwokata. Tylko chodzi o to,
    zeby adwokat umial podwazyc jej zeznania.

    > wiem ze na pewno było jasno (było kolo południa);
    > wybito jej szybe w samochodzie kamieniem,

    Co sie stalo z kamieniem, ktorym wybito szybe?
    Jakie sa dowody na to, ze szybe wybito?
    Jakie sa dowody na to ze wybito ja kamieniem?
    Czy samochod, tuz po zgloszeniu kradziezy,
    mial wybita szybe? Czy szyba byla cala wybita
    czy zostaly odlamki?
    Czy w samochodzie byly odlamki szkla (tuz po
    zgloszeniu przestepstwa)?
    Czy byly slady krwi w samochodzie? Obok samochodu?

    > obok było kilka samochodów ale nikt niewidział sprawców (było ich dwóch),

    Jak to mozliwe, ze byli swiadkowie i nikt nie zauwazyl
    dwoch sprawcow?
    W jaki sposob dwoch sprawcow w tym uczestniczylo?
    Jeden wybil szybe a drugi wzial pieniadze?
    jakiego wzrostu byla osoba, ktora zabrala torebke?
    (tu moznaby potem sprawdzic, jak osoba o Twoim wzroscie,
    jak szybko jest w stanie, przez wybita szybe (odlamki szkla!),
    wyjac torebke z samochodu i uciec tak, ze nikt
    jej nie widzial ze stoajacych obok swiadkow)

    > pieniądze miała na zaplacenie robotników (za robocizne<kobieta konczyła
    > budowac dom>)

    Jaki to byl dzien tygodnia?

> [...]
    przewozone
    > pieniądze(a wiem ze musiała by być); chyba ze to malutka karteczka bez

    Czy pieniadze przewiozla przez granice?

    WOJSAL

  • 7. Data: 2004-06-01 06:50:51
    Od: "Daniel" <n...@g...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > WOJSAL
    >
    > mój kolega ma podobny problem został oskarżony o kradzież dekodera WizjiTV
    z mordowni na przeciwk komisariatu - rozpoznali go ( właściciel i jego
    podstawieni koledzy z tej mordowni ) a resztę dopisała POLICJA ktora chleje
    w tym barze. Chłopak niewinny nie pamięta co robil wlasnie 10 lutego ( ja
    tez bym nie pamiętał ). Mowilem zeby poszedł do adwokata bo sam sie nie
    obroni. Właśnie chodzi o szczegóły dzieki nim sie można obronić.
    A ja wyciągam wnioski - chyba zaczne pisać pamiętnik !!!
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-06-01 09:41:17
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]

    logi gg sa na serwerze gadu, to samo z emailem u Twoje go proveidera,
    wystarczy ze
    w tym czasie byly maile przeyslane badz laczyles sie z serwerem gadu.

    P.

  • 9. Data: 2004-06-01 09:44:41
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Co sie stalo z kamieniem, ktorym wybito szybe?

    O to jest bardzo wazne :) zauwaz ze policjanow ktorzy zabili nastoltka nie
    zamkna bo kuli nie
    znaleziono !

[...]

    Na kamieniu byly by na pewno jakies slady , mozna zbadac.

    P.

  • 10. Data: 2004-06-01 09:51:48
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    > : Co sie stalo z kamieniem, ktorym wybito szybe?
    >

    > O to jest bardzo wazne :) zauwaz ze policjanow ktorzy zabili nastoltka nie
    > zamkna bo kuli nie znaleziono !

    To jak zginal ten nastolatek? Co zrobil z ta kula?
    Trup ktory byl laskaw zginac od kuli, bardzo czesto
    te kule ma w swoim ciele ;)

    A w tym przypadku mozna zastanowic sie jak on zbil te szybe?
    Kamien powinien byc raczej w srodku samochodu. Lub
    kolo samochodu (miejsce wlamania). Chyba nie sadzisz
    ze zabral kamien ze soba. Jesli zabral, to kamien
    musial byc maly (duzy przeszkadza w szybkiej ucieczce).
    Czy w takim razie byl wystarczajaco
    duzy by zbic szybe?

    > : Czy byly slady krwi w samochodzie? Obok samochodu?
    >
    > Na kamieniu byly by na pewno jakies slady , mozna zbadac.

    I dlatego warto by sie przynajmniej o ten kamien
    zapytac.

    WOJSAL