  • 1. Data: 2004-05-31 12:59:41
    Temat: Re: Rowerzysta na przejsciu dla pieszych
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "Leszek" <l...@i...pl> napisał:

    >Przygłup nie będzie więcej czytał Twoich postów.
    W jakim celu obrazasz go ? Czyzbys zapomnial, ze Twoje slowa nie
    swiadcza o nim, tylko o Tobie ?

    >Jak z tym będziesz biedaku żył;)))))))
    Poradze sobie (jak bede chcial ;-P), bo smieszy mnie (on pewnie nie
    wpadl na to) jak nazywa mnie 'kamilkiem' lub 'smarkaczem' :-)
    W pewnym wieku czlowiek dodaje sobie lat, a w pewnym, raczej ujmuje.
    Ja lubie jak ktos mi je ujmuje - zdradze Ci, ze niestety mam juz 48 !

    >Leszek
    Dzieki, ze tych 'szczekajacych psow' sie pozbyles.
    A na przyszlosc nie cytuj calych listow - sam przeciez wielokrotnie
    zwracasz na to uwage innym.

    KaMil