  • 21. Data: 2004-06-03 13:27:37
    Temat: Re: kolizja, Sad Grodzki, nieobecnosc
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    TomekS wrote:
    > Może jestem lajkonikiem, ale wg ustawodawca pisząc "uzasadnione ... w tym z
    > tytułu ustanowienia..." uznaje że koszty ustanowienia jednego obrońcy są
    > WŁASNIE uzasadnione...

    o właśnie

    KG

  • 22. Data: 2004-06-03 13:30:02
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > o właśnie

    Dzięki za poparcie ;-)

    TS

  • 23. Data: 2004-06-03 14:35:19
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > art.627 - widzisz uzasadnione?

    Nadal mówimy o wykroczeniu?

    Pozdr
    Leszek

  • 24. Data: 2004-06-03 14:49:29
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
    > Nadal mówimy o wykroczeniu?

    tak

    KG

  • 25. Data: 2004-06-03 15:48:55
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > tak

    I wyobrażasz sobie karę nagany, koszta zryczałtowane w wys. 70 zł i koszt
    niepotrzebnego nikomu adwokata pokrzywdzonego w wys. np. 3000 zł ( a co, jak
    szaleć to szaleć, jak nie płacę to biorę najdroższego, kto mi zabroni?).
    Jeśli tak, to proponuję EOT .( Stada adwokatów żerujących w holu każdego SG
    w Polsce naprawdę nie potrafię sobie wyobrazić a idąc Twoim tokiem
    rozumowania musiałoby tak być, przecież to łatwy pieniądz.Do każdej,
    powtarzam każdej sprawy przyklejał by się nic pokrzywdzonego nie kosztujący
    adwokat-pełnomocnik a pieniądz byłby wg. Ciebie pewny;))

    Pozdr
    Leszek

  • 26. Data: 2004-06-03 15:53:12
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
> [...]
    > powtarzam każdej sprawy przyklejał by się nic pokrzywdzonego nie kosztujący
    > adwokat-pełnomocnik a pieniądz byłby wg. Ciebie pewny;))

    W ilu sprawach w ogóle występuje oskarżyciel posiłkowy?

    KG

  • 27. Data: 2004-06-03 15:56:01
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
> [...]
    > szaleć to szaleć, jak nie płacę to biorę najdroższego, kto mi zabroni?).

    Jakie są zasady zasądzania kosztów zastępstwa? I ich wysokości?

    KG

  • 28. Data: 2004-06-03 16:07:50
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > W ilu sprawach w ogóle występuje oskarżyciel posiłkowy?

    Każdy pokrzywdzony w terminie 7 dni od zawiadomienia może zgłosić chęć bycia
    nim.
    Tak wię odpowiedź brzmi 100% ;)

    Pozdr
    Leszek

  • 29. Data: 2004-06-03 16:08:56
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Jakie są zasady zasądzania kosztów zastępstwa? I ich wysokości?

    Myślałem, że je znasz??

    Pozdr
    Leszek

  • 30. Data: 2004-06-03 16:12:44
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Jakie są zasady zasądzania kosztów zastępstwa? I ich wysokości?

    Upierałeś się, że pokrzywdzony bierze adwokata a "pokonany" kryje koszty
    jego wynajęcia.Przejrzyj cały wątek od początku.
    Teraz się wycofujesz?

    Pozdr
    Leszek