  • 11. Data: 2005-06-24 08:57:49
    Temat: Re: jazda po pijaku na rowerze a prawo jazdy kat 'b'
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    zpos napisał(a):
    > hej!
    > zastanawia mnie taka rzecz, gdyz wsrod znajomych, ta kwestia nie jest
    > jednoznaczna. otoz chodzi mi o jazde rowerem po drodze publicznej pod wplywem
    > alkoholu.

    To dziwne ... art 178 par 2

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 12. Data: 2005-06-24 09:03:27
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Johnson wrote:

    > To nie jest takie oczywiste. Teoretycznie możliwość taka oczywiście
    > istnieje, ale zakaz może być ograniczony do pojazdów określonego rodzaju.
    > Za jazdę po pijanemu dostaje się zazwyczaj zakaz prowadzenia rowerów i
    > pojazdów mechanicznych jednośladowych. A ciężarówki i czołgi tutaj się
    > nie mieszczą.

    ale samochód nie jest jednośladem...

    --
    regent...
    (...)

  • 13. Data: 2005-06-24 09:26:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Johnson napisał(a):

> [...]
    > Za jazdę po pijanemu dostaje się zazwyczaj zakaz prowadzenia rowerów i
    > pojazdów mechanicznych jednośladowych. A ciężarówki i czołgi tutaj się

    Wg mnie KW jednoznacznie określa "zakaz prowadzenia pojazdów" a nie roweru.

    M.

  • 14. Data: 2005-06-24 09:34:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    regent... napisał(a):

    > ale samochód nie jest jednośladem...

    A czy napisałem że jest? Przecież to oczywiste że nie jest, wiec nie
    wiem po co to piszesz.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 15. Data: 2005-06-24 09:42:21
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Wg mnie KW jednoznacznie określa "zakaz prowadzenia pojazdów" a nie roweru.

    kw ma też część ogólna, a w niej art.29§2

    KG

  • 16. Data: 2005-06-24 10:17:17
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > A czy napisałem że jest? Przecież to oczywiste że nie jest, wiec nie
    > wiem po co to piszesz.

    Nie tak do końca. Pojazd samochodowy - przynajmniej gdy robiłem kilkanaście
    la temu prawo jazdy - był określony tylko pojemnością silnika, a nie śladem.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 17. Data: 2005-06-24 10:53:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    flower napisał(a):

    > Nie tak do końca. Pojazd samochodowy - przynajmniej gdy robiłem kilkanaście
    > la temu prawo jazdy - był określony tylko pojemnością silnika, a nie śladem.

    Nie rozumiem o co ci chodzi. Twierdzisz że są samochody jednośladowe?

  • 18. Data: 2005-06-24 11:19:02
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Nie rozumiem o co ci chodzi. Twierdzisz że są samochody jednośladowe?

    Tak - a przynajmniej tak było w świetle tej definicji sprzed lat. Pojazd
    samochodowy to taki, który ma poj. silnika większą niż 50 ccm.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 19. Data: 2005-06-24 12:30:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Johnson wrote:

> [...]
    > Za jazdę po pijanemu dostaje się zazwyczaj zakaz prowadzenia rowerów i
    > pojazdów mechanicznych jednośladowych. A ciężarówki i czołgi tutaj się

    gdybasz

  • 20. Data: 2005-06-24 13:51:11
    Od: "Agent0700" <k...@w...pl>

    > Tak - a przynajmniej tak było w świetle tej definicji sprzed lat. Pojazd
    > samochodowy to taki, który ma poj. silnika większą niż 50 ccm.

    Motocykl jest pojazdem samochodowym.

    Pozdrawiam

    Jacek