  • 1. Data: 2005-06-23 20:37:22
    Temat: sprzedaz domu w trakcie budowy
    Od: "aro" <w...@i...pl>

    Witam

    Jakie sa dokumenty wymagane do sporzadzenia aktu notarialnego w przypadku
    sprzedazy domu w trakcie budowy?

    za kazda odp. z gory dziekuje

    ar

  • 2. Data: 2005-06-24 07:18:02
    Temat: Odp: sprzedaz domu w trakcie budowy
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    > Jakie sa dokumenty wymagane do sporzadzenia aktu notarialnego w przypadku
    > sprzedazy domu w trakcie budowy?

    Do sporzadzenia samej umowy, takie same jak przy normalnym przeniesieniu
    nieruchomosci (odpis z KW, wypis i wyrys z ewidencji gruntow, zaswiadczenie
    o niezaleganiu z podatkiem - notariusz poda czego jeszcze moze chciec)
    Kupujacy napewno bedzie chcial ponadto projekt i decyzje o pozwoleniu na
    budowe, dziennik budowy itp.

    Dan.

  • 3. Data: 2005-06-24 18:28:58
    Temat: Re: sprzedaz domu w trakcie budowy
    Od: "aro" <w...@i...pl>

    a jak przeprowadzić przyjęcie zapłate jeżeli sprzedający chce mi wypłacić
    gotówkę ? czy wziąść ja fizycznie czy jechac bo banku i prosic o wpłate na
    moje konto?

    ar