  • 21. Data: 2005-06-24 14:55:48
    Temat: Re: jazda po pijaku na rowerze a prawo jazdy kat 'b'
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Johnson wrote:

    > A czy napisałem że jest? Przecież to oczywiste że nie jest, wiec nie
    > wiem po co to piszesz.

    cytat
    "Za jazdę po pijanemu dostaje się zazwyczaj zakaz prowadzenia rowerów i
    pojazdów mechanicznych (kropka???) jednośladowych. "
    koniec cytatu

    za późno postawiłeś kropkę???
    bo za jazdę po pijanemu zazwyczaj dostaje się zakaz prowadzenia pojazdów
    w ogóle, a mechanicznych to szczególnie...

    --
    regent...
    (...)

  • 22. Data: 2005-06-24 18:23:18
    Od: Marecki <m...@t...nospam.pl>

    regent... napisał(a):

    > ale samochód nie jest jednośladem...

    No chyba ze sie go dobrze sprowadzi zzagranicy i wyklepie :-))))
    sorry, MSPANC
    Marecki

  • 23. Data: 2005-06-27 13:38:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    flower napisał(a):

    > Tak - a przynajmniej tak było w świetle tej definicji sprzed lat. Pojazd
    > samochodowy to taki, który ma poj. silnika większą niż 50 ccm.

    Akurat używałem pojęcia samochodu w sensie potocznym, w którym jednak
    zawsze to pojazd dwuśladowy. Takim między innymi posługują się sądy w
    orzeczeniach.
    W prawie o ruchu drogowym nie definiuje chyba pojęcia samochodu.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 24. Data: 2005-06-27 13:44:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    regent... napisał(a):

> [...]
    > bo za jazdę po pijanemu zazwyczaj dostaje się zakaz prowadzenia pojazdów
    > w ogóle, a mechanicznych to szczególnie...

    Jaką kropkę? Napisałem właśnie to co chciałem napisać. Może poza tym, że
    moja wypowiedź dotyczy jazdy po pijanemu rowerem, ale to akurat można
    było wysnuć z pierwotnego postu.
    Tak sformułowany zakaz zabrania jeżdżenia rowerem i pojazdami
    mechanicznymi jednośladowymi. Są pojazdy mechanicznie jednośladowe,
    które nie są samochodami ciężarowymi i czołgami.
    Czego nie rozumiesz?

  • 25. Data: 2005-06-27 13:46:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > gdybasz

    Co gdybam?
    Że ciężarówki i czołgi nie są rowerem i pojazdami mechanicznymi
    jednośladowymi? Czyżby było inaczej?
    Czy że sądy tak orzekają zakazy w sprawach "pijanych rowerów"? Wcale nie
    gdybam - to doświadczenie.

  • 26. Data: 2005-06-27 22:34:58
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zpos " <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > hej!
    > zastanawia mnie taka rzecz, gdyz wsrod znajomych, ta kwestia nie jest
    > jednoznaczna. otoz chodzi mi o jazde rowerem po drodze publicznej pod
    wplywem
    > alkoholu.
    > czy policja moze mi zabrac prawo jazdy z tego powodu? sad zakazac
    prowadzenia
    > pojazdow?

    178a par 1 i 2 k.k. i prawo o ruchu drogowym. poczytaj ze zrozumieniem,
    a może skumasz. Jak na razie pytanie uważam za debilne

    --
    Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !

    Pozdrawiam: Sonn