  • 1. Data: 2005-06-23 20:51:13
    Temat: prosba o bezplatna porade prawna...
    Od: "Grzegorz" <a...@p...onet.pl>

    witam

    jak w temacie... mam skomplikowana sprawe, ktora chcialbym skonsultowac z
    prawnikiem. chodzi o sprawe majatkowa...

    mieszkam w okolicach Katowic

    czy znacie na tym obszarze jakas instytucje, ktora moze udziuelic bezplatnej
    porady prawnej?

    pozdrawiam
    Grzegorz

    pomozcie prosze...

  • 2. Data: 2005-06-23 22:48:12
    Temat: Re: prosba o bezplatna porade prawna...
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawnikiem. chodzi o sprawe majatkowa...
    >
    > mieszkam w okolicach Katowic
    >
    > czy znacie na tym obszarze jakas instytucje, ktora moze udziuelic

    Jest studencka poradnia prawna na WPIA UŚ, ale teraz z powodu wakacji jest
    nieczynna.

  • 3. Data: 2005-06-24 05:49:53
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Heming napisał(a):
    > Użytkownik "Grzegorz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > bezplatnej

    > Jest studencka poradnia prawna na WPIA UŚ, ale teraz z powodu wakacji jest
    > nieczynna.

    Często prawnicy udzielają porad przy parafiach

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 4. Data: 2005-06-24 17:53:27
    Od: "Grzegorz" <a...@p...onet.pl>

    > Jest studencka poradnia prawna na WPIA UŚ, ale teraz z powodu wakacji jest
    > nieczynna.

    tak, tylko to dosc skomplikowana sprawa... a przy jakis inych instytucjach?
    moze przy urzedach pracy? chodzi o porade prawnicza kogos bardziej
    doswiadczonego (bez urazy dla studentow) gdyz nie jest to zwyczajna sprawa
    majatkowa...

    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 5. Data: 2005-06-24 20:12:55
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > moze przy urzedach pracy? chodzi o porade prawnicza kogos bardziej
    > doswiadczonego (bez urazy dla studentow) gdyz nie jest to zwyczajna sprawa

    Sprobuj w urzedzie pracy albo w MOPS. Popatrz tez w sadzie czy nie ma jakis
    darmowych dyzurow adwokackich. Ostatnio zauwazylem tez, ze przy niektorych
    spoldzielniach mieszkaniowych (np. w Zabrzu) sa darmowe poradnie prawne dla
    mieszkancow.