  • 11. Data: 2003-06-10 23:18:48
    Temat: Re: jak zablokować 0-700?
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Arek napisał:
    > Przestań już złodzieju bredzić.

    to pomówienie, zachowuj sie kulturalnie

    > Nie dość, że bezczelnie okradacie ludzi, którzy potem muszą odmawiać
    > swoim dzieciom, to jeszcze bezczelnie się z tym obnosisz.

    To straszne.. A jakbym napisał że jestem pilotem odrzutowca to też by
    znaczyło że tak musi być?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2003-06-10 23:26:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Jun 2003, scream wrote:

    >+ Użytkownik g...@o...pl napisał:
    >+ > czy w ogóle można coś takiego ustawą/rozporządzeniem na tepsie wymusić?
    >+
    >+ jak nie chcesz dzwonić, to blokujesz

    Problem w tym, że za to płacisz. Nie za zablokowanie (mogę
    zrozumieć) ale za "utrzymywanie zablokowania", tj. nicnierobienie
    z centralą :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2003-06-10 23:35:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Jun 2003, mer wrote:

    >+ > Czym sie rozni ODBLOKOWYWANIE na zyczenie od BLOKOWANIA na zyczenie?
    [...]
    >+ Ja bym poszedł jeszcze dalej!
    >+ Nie moze tak być, że moja baba prosto z ulicy wchodzi do butiku
    >+ z markową odzieżą i nakupoje ciuchów a potem na piwo nie mam.
    >+ Powinno się odgórnie zakazać wchodzenia i dopiero po napisaniu
    >+ podania do magistratu dostałaby taka przepustke.

    Zapomniałeś o szczególe: w dzisiejszym stanie za "papier
    na niewchodzenie" trzeba zapłacić :) *Abonament* na
    niewchodzenie, dla jasności (3 zł).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2003-06-10 23:43:44
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > Zapomniałeś o szczególe: w dzisiejszym stanie za "papier
    > na niewchodzenie" trzeba zapłacić :) *Abonament* na
    > niewchodzenie, dla jasności (3 zł).

    oczywiście, to powinno sie zmienić
    powinno być za darmo :) z tym sie zgadzam

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2003-06-11 02:02:50
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    > oczywiście.
    > Ale my tu rozmawiamy o 0700, a nie o kradzieży towaru ze sklepu :)

    Jaka znowu kradzież towaru ze sklepu???
    Nikt w tym wątku o niczym takim nie pisał,
    obudź się i nie wypisuj bzdur...

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 16. Data: 2003-06-11 02:03:53
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    > to pomówienie, zachowuj sie kulturalnie

    Chyba nie zaważyłeś, komu odpisujesz... U niego
    to nierealne.

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 17. Data: 2003-06-11 06:17:05
    Od: t...@w...pdi.net

    scream <s...@...pl> wrote:

    > wg Twojego toku rozumowania należałoby reklamować fakt, że sprzedawca
    > pobrał od Ciebie gotówke za kupiony towar

    Pobral? Cos ci sie pomylilo. To jak dzwonie na 0-700 to ktos POBIERA ode
    mnie gotowke? Wiesz, to by bylo proste - konczy sie gotowka, konczy sie
    pobieranie. Przy 0-700 mozesz nie miec ZADNEJ gotowki a i tak ja od ciebie
    pobiora :-)

    > best regards,
    > scream (at)w.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 18. Data: 2003-06-11 06:18:11
    Od: t...@w...pdi.net

    scream <s...@...pl> wrote:

    > oczywiście.
    > Ale my tu rozmawiamy o 0700, a nie o kradzieży towaru ze sklepu :)

    Otoz to! Rozmawiamy o 0-700 - powiedz to tym ktorzy co i rusz wyciagaja
    jakies analogie przystajace do problemu jak piesc do nosa.

    > best regards,
    > scream (at)w.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 19. Data: 2003-06-11 10:02:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik scream napisał:
    > to pomówienie, zachowuj sie kulturalnie

    Skoro uważasz, że to co powiedziałem jest oszczerstwem to podaj mnie
    do sądu. Jeśli nie to zamilcz złodzieju i przestań wkurwiać swoją bezczelnością.

    Arek

  • 20. Data: 2003-06-11 10:57:17
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Arek napisał:
    > Skoro uważasz, że to co powiedziałem jest oszczerstwem to podaj mnie
    > do sądu. Jeśli nie to zamilcz złodzieju i przestań wkurwiać swoją
    > bezczelnością.

    nie podam Cie do sądu, bo musiałbym na pozwie napisać "Arnold Buzdygan"
    - a przecież za to Ty mógłbyś mnie podać, bo przetwarzam, nie? :P

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl