  • 1. Data: 2003-06-10 08:55:42
    Temat: jak zablokować 0-700?
    Od: g...@o...pl

    czesc,
    zastanawiam się, czy istnieje możliwość takiego rozwiązania legislacyjnego,
    które spowodowałoby, iż w abonamentach tepsy wyjscie na numery 0-700 byłoby od
    razu zablokowane? (oczywiscie ci, którzy mieli by ochotę pod takie numery
    dzwonić, musieliby złożyć wniosek czy coś takiego) - czyli chodzi mi o
    odwrócenie obecnej sytuacji

    czy w ogóle można coś takiego ustawą/rozporządzeniem na tepsie wymusić?

    pozdrawiam serdecznie i czekam na Wasze opinie
    gloria

  • 2. Data: 2003-06-10 11:51:30
    Temat: Re: jak zablokować 0-700?
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał

> [...]
    legislacyjnego,
    > które spowodowałoby, iż w abonamentach tepsy wyjscie na numery 0-700

    Myślę, że tak. Prawo telekomunikacyjne (jeśli dobrze pamiętam) określa
    katalog usług telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym. Wystarczyłoby
    go tak skonstruować, by wszelkiego rodzaju połączenia typu 0-700 musiały
    stanowić usługę dodatkową, dostępną wyłącznie na wyraźne życzenie abonenta.

  • 3. Data: 2003-06-10 13:23:40
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik g...@o...pl napisał:
    > czy w ogóle można coś takiego ustawą/rozporządzeniem na tepsie wymusić?

    jak nie chcesz dzwonić, to blokujesz
    nie widze sensu, abym musiał kogoś prosić o to, czy moge zadzwonić ze
    swojego prywatnego telefonu na audiotele ;)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2003-06-10 13:41:19
    Od: t...@w...pdi.net

    scream <s...@...pl> wrote:

    > jak nie chcesz dzwonić, to blokujesz
    > nie widze sensu, abym musiał kogoś prosić o to, czy moge zadzwonić ze
    > swojego prywatnego telefonu na audiotele ;)

    Czym sie rozni ODBLOKOWYWANIE na zyczenie od BLOKOWANIA na zyczenie? I w
    jednym i drugim przypadku ci co chca dzwonic na 0-700 beda mogli to robic a
    skoncza sie sytuacje kiedy ktos kogo jedynym majatkiem jest stara pralka
    nagle staje sie winny telekomunikacji 50 tysiecy zlotych.

    > best regards,
    > scream (at)w.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 5. Data: 2003-06-10 14:40:26
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Czym sie rozni ODBLOKOWYWANIE na zyczenie od BLOKOWANIA na zyczenie? I w
    > jednym i drugim przypadku ci co chca dzwonic na 0-700 beda mogli to robic

    Ja bym poszedł jeszcze dalej!
    Nie moze tak być, że moja baba prosto z ulicy wchodzi do butiku z markową odzieżą i
    nakupoje ciuchów
    a potem na piwo nie mam.
    Powinno się odgórnie zakazać wchodzenia i dopiero po napisaniu podania do magistratu
    dostałaby taka
    przepustke.

    mer

  • 6. Data: 2003-06-10 19:08:42
    Od: t...@w...pdi.net

    mer <b...@i...pl> wrote:

> [...]
    > a potem na piwo nie mam.
    > Powinno się odgórnie zakazać wchodzenia i dopiero po napisaniu podania do

    Poslugiwanie sie analogiami zazwyczaj jest nienajlepsze. Kupujac odziez w
    butiku zawierasz umowe ze sprzedawca z tytulu ktorej mozesz ta odziez
    reklamowac. Jak nie czujesz roznicy to moge ci wyluszczac dalej. Nie
    twierdze, ze nie ma dobrej analogii dla tego przypadku ale akurat twoja
    mozna o kant d...

    > mer

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 7. Data: 2003-06-10 20:43:59
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik t...@w...pdi.net napisał:
    > Poslugiwanie sie analogiami zazwyczaj jest nienajlepsze. Kupujac odziez w
    > butiku zawierasz umowe ze sprzedawca z tytulu ktorej mozesz ta odziez
    > reklamowac. Jak nie czujesz roznicy to moge ci wyluszczac dalej.

    wg Twojego toku rozumowania należałoby reklamować fakt, że sprzedawca
    pobrał od Ciebie gotówke za kupiony towar

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2003-06-10 23:00:11
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    > wg Twojego toku rozumowania należałoby reklamować fakt, że sprzedawca
    > pobrał od Ciebie gotówke za kupiony towar

    Jeżeli towar byłby kradziony, to jak najbardziej
    można by coś takiego reklamować.

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 9. Data: 2003-06-10 23:06:33
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik PiotRek napisał:
    > Jeżeli towar byłby kradziony, to jak najbardziej
    > można by coś takiego reklamować.

    oczywiście.
    Ale my tu rozmawiamy o 0700, a nie o kradzieży towaru ze sklepu :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2003-06-10 23:17:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik scream napisał:
    > wg Twojego toku rozumowania należałoby reklamować fakt, że sprzedawca
    > pobrał od Ciebie gotówke za kupiony towar

    Przestań już złodzieju bredzić.
    Nie dość, że bezczelnie okradacie ludzi, którzy potem muszą odmawiać swoim
    dzieciom, to jeszcze bezczelnie się z tym obnosisz.

    zdegustowany
    Arek