  • 1. Data: 2003-06-10 05:15:53
    Temat: stary sprzęt
    Od: "mk" <1...@...pl>

    Witam
    Zmieniamy w firmie kilka komputerów na nowe. Stare chcą odkupicić
    pracownicy. Jak to wygląda jeśli chodzi o:
    1. Wycenę takiego sprzętu (muszą być jakieś podkładki?)
    2. Co z zainastalowanym systemem (Win 95), czy mogę sprzedać cały zestaw
    wraz z licencją na niego?
    3. Jakieś inne dośwaidczenia?

    z góry

    wielkie dzięki
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2003-06-10 17:35:36
    Temat: Re: stary sprzęt
    Od: "Jasek" <j...@p...onet.pl>

    IMHO: Zrob darowizne na rzecz instytucji. Szkoly sie zawsze uciesza i
    chwalic cie beda pod niebiosa.
    A jak dasz pracownikowi, to 3 innych bedzie lypac okiem i robic awantury. A
    nie sadze, bys cos na tym zarobil...

    pozdrawiam,
    Jacek