  • 21. Data: 2003-06-15 12:55:55
    Temat: Re: jak zablokować 0-700?
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Poslugiwanie sie analogiami zazwyczaj jest nienajlepsze.

    Zauwazyłeś to, ale jednak napisałeś :)

    Kupujac odziez w butiku zawierasz umowe ze sprzedawca z tytulu ktorej mozesz ta
    odziez
    > reklamowac.

    Samo kupienie to jeszcze nie tytuł do reklamacji.

    Jak nie rozumiesz porównania to wymysle inny, ale napisz prosze w jakiej branży
    pracujesz? Co
    sprzedajesz na rynku?

    mer

  • 22. Data: 2003-06-15 22:05:51
    Od: t...@w...pdi.net

    mer <b...@i...pl> wrote:

    > Jak nie rozumiesz porównania to wymysle inny, ale napisz prosze w jakiej branży
    pracujesz? Co
    > sprzedajesz na rynku?

    Nie, nie, to nie ja nie rozumiem porownania tylko ono akurat bylo do luftu
    :-)

    Sprzedaje wiedze. Jesli to tak bardzo cie interesuje :-)

    > mer

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)