  • 11. Data: 2008-05-25 19:20:28
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Bzdura.

    sam jesteś bzdura

  • 12. Data: 2008-05-25 19:28:51
    Od: BOOGIE <n...@n...spam.pl>

    Adas pisze:
> [...]
    > mieszkam. jestem wspolwlascicielem domu(50%) chce wejsc do swego domu. nie
    > mam kluczy. (jeszcze ) maz mnie nie wpusci. co moge zrobic?wezwac slusarza i
    > wejsc?>potrzebuje wejsc do domu i zrobic klika zdjec jak bogato zyje maz,
    > poniewaz nie chce placic alimentow, udaje biednego. dom to raczej willa,
    > okolo 300m, garaz na 4 samochody i spora dzialka. prosze o madre podpowiedzi
    > jak to zrobic zeby wszystko bylo zgodnie z prawem, w ostatecznosci w swoim
    > domu moge wybic szybe i wejsc ale moge byc posadzona o kradziez

    juz pisalem w innym watku, jesli jestes zameldowana w tym lokalu to masz
    prawo tam wejsc niezaleznie od twojego stanu wlasnosci do tego lokalu
    jesli maz ci to uniemozliwia to wzywasz patrol policji i oni po
    przybyciu poprosza go o otwarcie drzwi i wpuszczenie ciebie do srodka
    (musisz miec dowod osobisty z adresem zameldowania w tym miejscu) jesli
    bedzie oporny ;-) to wzywasz slusarza a policjantow masz za swiadkow,
    przy okazji sporzadza notatke sluzbowa z zajscia

    pozdrawiam
    b.

  • 13. Data: 2008-05-25 19:30:45
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 25 May 2008 14:20:00 -0500, witek napisał(a):

    > tylko wyjść może w kajdankach

    A kto jej te kajdanki zalozy i na jakiej podstawie?

    --
    KRZYZAK

  • 14. Data: 2008-05-25 19:32:58
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    BOOGIE pisze:
> [...]
    > bedzie oporny ;-) to wzywasz slusarza a policjantow masz za swiadkow,
    > przy okazji sporzadza notatke sluzbowa z zajscia

    kto ci opowiedział te bajki?

    KG

  • 15. Data: 2008-05-25 19:43:15
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpowiedzi jak to zrobic zeby wszystko bylo zgodnie z prawem, w
    > ostatecznosci w swoim domu moge wybic szybe i wejsc ale moge byc posadzona

    to jest Polska, dom jest moj w polowie, jestem w ksiedze wieczystej jako
    wspolwlasciciel, jestem tam zameldowana, mam dowod osobisty z adresem domu,
    niby dlaczego bedzie to wlamanie?do wlasnego domu sie chyba nie wlamuje, to
    co w domu tez jest moje w polowie. nie moge tam mieszkac, juz po sprawie 208
    kk

    Justyna

  • 16. Data: 2008-05-25 20:10:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BOOGIE wrote:

> [...]
    > bedzie oporny ;-) to wzywasz slusarza a policjantow masz za swiadkow,
    > przy okazji sporzadza notatke sluzbowa z zajscia

    brednie
    nie pisz porad za które można pójść siedzieć.

  • 17. Data: 2008-05-25 20:12:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adas wrote:
> [...]
    > co w domu tez jest moje w polowie. nie moge tam mieszkac, juz po sprawie 208

    nie możesz wejść bo tam nie mieszkasz.
    "Właścicielstwa" ci przecież nikt nie odbiera. W każdej chwili możesz
    sprzedać swoją połowę.
    Jeśli tam jesteś zameldowana to uważaj, bo pierwszy z brzegu policjant
    może ci wlepić mandat za niewymeldowanie się.

    Zapomniałaś jeszcze tylko o PZPR wspomnieć. Komunizm się już skończył.

  • 18. Data: 2008-05-25 20:16:57
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > I przyjedzi ejustus, rzuci ją (jego?) o glebę, przyjedzi epolicja,
    > odwiezie w kajdankach... To nawet prawa rodzicielskie mozna stracic...

    O! Kolejna mądrość.

  • 19. Data: 2008-05-25 20:25:30
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 25 Maj, 22:12, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > może ci wlepić mandat za niewymeldowanie się.
    >
    > Zapomniałaś jeszcze tylko o PZPR wspomnieć. Komunizm się już skończył.

    Zawsze moze byc tak ze maz ja z domu wyrzucil albo ona wyjechala w
    delegacje a zastala reczy wystawione na ganek.

  • 20. Data: 2008-05-25 20:34:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Zawsze moze byc tak ze maz ja z domu wyrzucil albo ona wyjechala w
    > delegacje a zastala reczy wystawione na ganek.

    Jak ją mąż z domu wyrzucał to należało dzwonić na policję w czasie
    wyrzucania.
    Jak zastała rzeczy wystawione na ganek, to należało dzwonić po policję
    po przyjeździe.
    Teraz to sobie może co najwyżej pójść do sądu i jak go przekona wrócić z
    komornikiem.