  • 141. Data: 2008-05-27 22:54:48
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Wed, 28 May 2008 06:20:26 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Musiałbyś zacytować np. konkretne orzeczenie lub konkretny komentarz
    > stwierdzające, że posiadacz nie jest osobą uprawnioną w kontekscie art. 193

    Niestety nie.
    Chodzi o to, ze pojecie "osoby uprawnionej" zwiazane jest z tytulem
    prawnym. O ile sie nie myle, to posiadanie nie jest tytulem prawnym.
    A juz napewno w omawianym przez nas przypadku ta pani jest wlasnie osoba
    uprawniona.

    --
    KRZYZAK

  • 142. Data: 2008-05-27 23:15:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.05.2008 Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > prawnym. O ile sie nie myle, to posiadanie nie jest tytulem prawnym.
    > A juz napewno w omawianym przez nas przypadku ta pani jest wlasnie osoba

    To poprzyj chociaż powyższe stwierdzenie jakimś rozsądnym źródłem bo
    zacytowałeś coś co jest nie wiadomo czym i skąd pochodzi. Nie twierdzę, że
    możesz nie mieć racji ale nie wynika ona z brzmienia art. 193 a w swojej
    opinii w kontekscie wielu wielu podobnych dyskusji na tej grupie jesteś
    mocno odosobniony.

    --
    Marcin

  • 143. Data: 2008-05-28 01:28:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > A gdzie ty tu widzisz niemozność

    Muszę się z JK zgdodzić - zalągł się jakiś bandzior i obrażenia fizyczne
    powoduje. Jak dla mnie jest to przeszkoda przemijająca - tak, jakby np.
    Twój dom otoczyła jakaś pikieta i nie chciała Cię wpuścić.

  • 144. Data: 2008-05-28 01:29:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BOOGIE pisze:

    > no wlasnie szkoda, bo zameldowac to z tego co wiem moze tylko glowny
    > najemca w lokalu spoldzielczym lub wlasciciel w lokalu prywatnym

    Jak już ustaliliśmy: mało wiesz.

  • 145. Data: 2008-05-28 05:44:45
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A przeszkoda byla w postaci bijacego meza.

    to nasze zdanie, wladzuchna moze miec inne i pytanie co ona zrobila, aby to
    maz opuscil mieszkanie

    > Moze tam wejsc kiedy chce, bo jest osoba uprawniona do przebywania w tym
    > domu.

    to sie okaze dopiero w momencie jak bedzie tam chciala wejsc, a wtedy moze
    sie okazac, ze bedzie miala z tego powodu wiecej klopotow niz korzysci, ot
    chociazby brak aktualnego meldunku i grzywna z tego powodu

  • 146. Data: 2008-05-28 06:45:48
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "Heming" <n...@n...pl> napisal
    >. Oczywiscie moze byc tez tak, ze wejdzie, zamieszka (obejmie w
    >posiadanie), maz nie podejmie bezzwlocznie zadnych srdokow zaradczych to
    >tedy zgodnie z prawem jedynie sad+komornik beda mogli ja tego posiadania
    >pozbawic.

    Problematyczne jest stwierdzenia kiedy konczy sie juz "wejscie" a zaczyna
    "zamieszkanie" (a wiec posiadanie).

  • 147. Data: 2008-05-28 11:02:37
    Od: BOOGIE <n...@n...spam.pl>

    witek pisze:

    > Nie ma czegeś takiego jak "meldowanie kogoś", jest tylko i wyłącznie
    > "medlowanie się".

    czyli nie ma juz obowiazku zgody glownego lokatora w mieszkaniu
    spoldzielczym ?

  • 148. Data: 2008-05-28 11:04:41
    Od: BOOGIE <n...@n...spam.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jak już ustaliliśmy: mało wiesz.

    w tym samym watku juz ci napisalem ze dalsza dyskuje z toba uwazam za
    bezproduktywna i bezzasadna, nie dotarlo? pytalem cie o zdanie? nie !
    wiec sie nie odzywaj
    nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu
    i nie wychodz mi juz wiecej z kf

  • 149. Data: 2008-05-28 11:11:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BOOGIE pisze:

    > czyli nie ma juz obowiazku zgody glownego lokatora w mieszkaniu
    > spoldzielczym ?

    Zgody nie ma. Jest konieczność potwierdzenia pobytu przez
    właściciela/najemcę, aczkolwiek brak tego potwierdzenia nie uniemożliwia
    zameldowania się.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 150. Data: 2008-05-28 13:23:31
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2008-05-27 14:11 Adas pięknie wystukał/a:

    > Założyć w sądzie sprawę rozwodową + o podział majątku.
    > Sąd powinien zasądzić wyniesienie się tego zbira z domu, Ty zostajesz,
    > ale musisz go spłacić w tej części jaka mu przysługuje.
    >
    > sprawa rozwodowa ciagnie sie 3 rok, ucieklam z mieszkania bo
    > musialam,(obdukcje, wezwania policji, maz zostal skazany wyrokiem za
    > znecanie sie psychiczne i fizyczne)
    > zamieszkac tam nie mam jak, a nawet nie chce, na splate polowy tez nie mam

    Serdecznie Ci współczuję.
    W takim przypadku jak opisałaż rozwód powiniem być orzeczony bardzo
    szybko i dziwię się, że sąd się ociąga.
    Wnioskuj na sprawie rozwodowej, żeby on wyniósł się z tego domu
    ewentualnie niech Ci zwróci pieniądze za Twoją część.

    poniewaz przeciagal sprawe karna, nie stawial sie na nie przedstawiajac
    ciagle zwolnienie lekarskie, dopiero teraz jest wyrok, ale nieprawomocny,
    wiec jeszcze apelacja, takze sprawa rozwodowa jeszcze potrwa.