  • 131. Data: 2008-05-27 18:34:08
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-27 14:11 Adas pięknie wystukał/a:

    > Założyć w sądzie sprawę rozwodową + o podział majątku.
    > Sąd powinien zasądzić wyniesienie się tego zbira z domu, Ty zostajesz,
    > ale musisz go spłacić w tej części jaka mu przysługuje.
    >
    > sprawa rozwodowa ciagnie sie 3 rok, ucieklam z mieszkania bo
    > musialam,(obdukcje, wezwania policji, maz zostal skazany wyrokiem za
    > znecanie sie psychiczne i fizyczne)
    > zamieszkac tam nie mam jak, a nawet nie chce, na splate polowy tez nie mam

    Serdecznie Ci współczuję.
    W takim przypadku jak opisałaż rozwód powiniem być orzeczony bardzo
    szybko i dziwię się, że sąd się ociąga.
    Wnioskuj na sprawie rozwodowej, żeby on wyniósł się z tego domu
    ewentualnie niech Ci zwróci pieniądze za Twoją część.

    --
    animka

  • 132. Data: 2008-05-27 18:34:32
    Od: BOOGIE <n...@n...spam.pl>

    m...@g...com pisze:

    > meldunek nie daje prawa do mieszkania.

    no wlasnie szkoda, bo zameldowac to z tego co wiem moze tylko glowny
    najemca w lokalu spoldzielczym lub wlasciciel w lokalu prywatnym
    rozwialoby to wiele watpliwosci ale pewnie jak znam zycie u userow tej
    grupy pojawiloby sie wiele nastepnych ;-)

    pozdrowienia
    b.

  • 133. Data: 2008-05-27 19:44:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2008-05-27 12:07 Liwiusz pięknie wystukał/a:

    > Ten, któremu odpowiadałam.
    > To dlaczego piszecie dziewczynie (szczególnie Witek), że nie może wejść
    > do domu, którego jest współwłaścicielką? Jej własność, jej prawo do
    > wchodzenia i wychodzenia kiedy jej się tylko podoba.

    Bo nie może.
    Jakbym ci wynajął mieszkanie, to bym sobie do niego mógł wejść kiedy
    chce? I może jeszcze pomieszkać parę dni?

  • 134. Data: 2008-05-27 19:45:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

> [...]
    > własności, współwłasności, użytkowania, najmu, dzierżawy, użyczenia), a
    > także osoba upoważniona przez tę osobę. Naruszenie miru domowego może
    > nastąpić zarówno przez działanie - wdarcie się do miejsc określonych w
    > art.193 k. k. jaki przez zaniechanie (gdy sprawca nie opuszcza tych miejsc
    > pomimo wyraźnego żądania osoby uprawnionej."
    >
    > I wlasnie nie moge sie doczekac od witka odpowiedzi na jakiej podstawie
    > policja moglaby wyprowadzic z domu w kajdankach osobe uprawniona do
    > przebywania w nim. I chyba sie nie doczekam:)

    a gdzie ty tam widziesz osobę uprawnioną do przebywania.

  • 135. Data: 2008-05-27 19:48:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BOOGIE wrote:

> [...]
    > rozwialoby to wiele watpliwosci ale pewnie jak znam zycie u userow tej
    > grupy pojawiloby sie wiele nastepnych ;-)

    zameldować się może i na dodatek ma taki obowiązek każda osoba, która w
    danym lokalu mieszka.
    Nie ma czegeś takiego jak "meldowanie kogoś", jest tylko i wyłącznie
    "medlowanie się".

  • 136. Data: 2008-05-27 21:02:54
    Temat: Re: Jak wejsc do mieszkania spadkodawczyni ?
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Są raczej skłócone, więc zgodne działanie praktycznie niemozliwe (co
    > najwyżej która którą przechytrzy).
    > Jak zgodnie z prawem wejśc do mieszkania, zrobić spis masy itp.?
    > Trudno z tym czekać wiele miesięcy na postanowienie sądu.

    Złóż wniosek o zabezpieczenie spadku oraz spis inwentarza, umów się z
    przewodniczącym sądu na rozmowę i przedstaw pilnośc sprawy, do tego czasu
    poproś sąsiadów by zgłaszali na policję każdy przypadek wtargniecia.

  • 137. Data: 2008-05-27 22:12:34
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 27 May 2008 14:45:55 -0500, witek napisał(a):

    > a gdzie ty tam widziesz osobę uprawnioną do przebywania.

    Wybierz sie do okulisty. Albo na nauke czytania.

    --
    KRZYZAK

  • 138. Data: 2008-05-27 22:14:05
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 27 May 2008 14:45:55 -0500, witek napisał(a):

    Doczekam sie wreszcie odpowiedzi, na jakiej podstawie policja ma
    wyprowadzic wspolwlascicielke domu z tego domu?

    --
    KRZYZAK

  • 139. Data: 2008-05-27 22:17:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:
    > Dnia Tue, 27 May 2008 14:45:55 -0500, witek napisał(a):
    >
    > Doczekam sie wreszcie odpowiedzi, na jakiej podstawie policja ma
    > wyprowadzic wspolwlascicielke domu z tego domu?

    Nie, bo jeszcze nie zdazylem do okulisty.

  • 140. Data: 2008-05-27 22:20:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.05.2008 Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl> napisał/a:
    > Dnia Tue, 27 May 2008 14:46:14 +0800, Marcin Debowski napisa?(a):
    > I tu jest wlasnie pies pogrzebany. Bo osoba uprawniona to nie posiadacz.
    > "Osob? uprawnion? do przebywania mieszkaniu, lokalu, pomieszczeniu albo w
    > ogrodzonym terenie jest osoba maj?ca tytu? prawny (np. wynikaj?cy z
    > w?asno?ci, wspó?w?asno?ci, u?ytkowania, najmu, dzier?awy, u?yczenia), a

    Musiałbyś zacytować np. konkretne orzeczenie lub konkretny komentarz
    stwierdzające, że posiadacz nie jest osobą uprawnioną w kontekscie art. 193, bo to
    co podajesz w tym cytacie to tylko przykłady - ograniczona lista przypadków.

    --
    Marcin