  • 101. Data: 2008-05-27 08:45:31
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-26 17:38 witek pięknie wystukał/a:

    > powinna się w ciągu 3 dni zameldować tam gdzie faktycznie mieszka

    Teraz można mieć parę mieszkań i domów i być zameldowanym w tylko jednym.

    --
    animka

  • 102. Data: 2008-05-27 08:48:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Animka pisze:

    > Teraz można mieć parę mieszkań i domów i być zameldowanym w tylko jednym.

    I co w związku z tym?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 103. Data: 2008-05-27 08:54:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-26 23:55 Adas pięknie wystukał/a:

    > jak to dobrowolnie?a jak mieszkac z kims kto raz na tydzien bije tak ze cala
    > twarz w krwi , no jak sie pytam?

    Założyć w sądzie sprawę rozwodową + o podział majątku.
    Sąd powinien zasądzić wyniesienie się tego zbira z domu, Ty zostajesz,
    ale musisz go spłacić w tej części jaka mu przysługuje.

    --
    animka

  • 104. Data: 2008-05-27 08:56:19
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-27 10:13 witek pięknie wystukał/a:

    Ty wchodziłeś?
    Nie strasz, nie strasz.

    --
    animka

  • 105. Data: 2008-05-27 09:10:31
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 27 Maj, 09:48, "Szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > twierdzic sobie mozesz, ale racji nie masz, bo nie odrozniasz wlasciciela od
    > posiadacza, aktualnym posiadaczem jest tylko maz

    Przeciez pisze wyraznie o _posiadaniu_ a nie wlasnosci. Masz problemy
    z czytaniem?

  • 106. Data: 2008-05-27 09:11:23
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 27 Maj, 09:54, kam <x#k...@w...pl#x> wrote:

    > bo i tak nic to nie da...
    > nie widzisz różnicy między roszczeniem o przywrócenie naruszonego
    > posiadania (wygasającym po roku) a dozwoloną samopomocą?

    A gdzies pisalem ze nie widze?

  • 107. Data: 2008-05-27 09:19:44
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 27 Maj, 10:13, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > wejdź do cudzego mieszkania to się dowiesz.

    Pytam Ciebie. Na jakiej podstawie policja mialaby tego kogos
    wyprowadzic z mieszkania?
    Znasz podstawe prawna, czy wydaje Ci sie?

  • 108. Data: 2008-05-27 09:25:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Sp-nia nie wyda Ci kluczy do mieszkania jak się nie zameldujesz.

    trele morele

    ja wcale w tym mieszkaniu nie musze mieszkać, mogę go kupić pod wynajem

  • 109. Data: 2008-05-27 10:00:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-27 10:48 Liwiusz pięknie wystukał/a:

    > I co w związku z tym?

    To właśnie nie oznacza, że nie możesz wejść do swojego domu/mieszkania i
    w nim sobie pomieszkać.

    --
    animka

  • 110. Data: 2008-05-27 10:01:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-27 11:25 witek pięknie wystukał/a:

    Pisałam o nowym mieszkaniu/zasiedleniu.

    --
    animka