  • 21. Data: 2010-01-10 00:05:20
    Temat: Re: jak odszukaćmasęmajątkowądłużnika ;) ??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > ;) No strzeliłeś do mnie :). BTW - wskazujesz większość czynności, które
    > musi wykonać komornik a nie wierzyciel (znaczy się o jakie czynności
    > wnioskować do komornika)

    > Jaki klucz wyboru banków ?

    Nie ma uniwersalnego klucza. Można wybrać wszystkie banki, można
    tylko te z miasta dłużnika, można tylko internetowe (jak dłużnik młody)
    itp. itd.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2010-01-13 00:10:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Trochę uzupełniających info ... a tak mnie wzięło na prostowanie ;)

    > 3. Zapytanie o posiadane pojazdy w WEP

    Aktualnie zapytania do CEPIK

    > 4. Zapytanie o dane osobowe (NIP, PESEL), miejsce zamieszkania w CBA lub
    > BEL

    CBA - Aktualnie Wydział Udostępniania Informacji Departamentu
    Spraw Obywatelskich MSWiA

    Ogólnie przydatna baza: http://www.stat.gov.pl/regon/

    > 8. Zapytanie do KRS czy dłużnik sprawuje jakiekolwiek funkcje w spółkach
    > prawa handlowego

    Przydatne bazy w LEX, LEXIS NEXIS, etc ... ogólne (abonamentowe)
    bazy z dostępem do KRS (pełniejszym nisz na stronach sejmowych KRS)

    > 13. Zapytanie o prawo dłużnika do nieruchomości położonych na terenie

    Generalnie warto rozbijać się po geodezjach - ustalać numery
    działek i na ten przykład w starostwach ustalać KW nieruchomości
    adresów, którymi posługuje się dłużnik ... Następnie zapytania
    do KW.

    No i jak napisał Olgierd - portale społecznościowe (często można
    na ten przykład zobaczyć jak dłużnik foci się na tle swojej
    maskotki, tj. auta - a tam nr rej ;) ... i takie tam).

    6008

  • 23. Data: 2010-01-13 00:43:01
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

> [...]
    > na ten przykład zobaczyć jak dłużnik foci się na tle swojej
    > maskotki, tj. auta - a tam nr rej ;) ... i takie tam).

    Gdzieś czytałam, że Naszą Klasę utworzyła firma windykacyjna Ultimo. O to
    właśnie chodziło.

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-01-13 00:48:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-13 01:43, Animka pisze:

    > Gdzieś czytałam, że Naszą Klasę utworzyła firma windykacyjna Ultimo. O
    > to właśnie chodziło.

    Zasmucę Cię - jesteś w mylnym błędzie :)

    Ta i inne firmy windykacyjne, wkur*ione są do granic możliwości
    za to, że NK wprowadziła opcję "prywatne profile" pt - Twój nr
    tel. widzą tylko znajomi ;)

    Ale google archiv wiecznie żywe ;)

    6008

  • 25. Data: 2010-01-13 01:50:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Ta i inne firmy windykacyjne, wkur*ione są do granic możliwości
    > za to, że NK wprowadziła opcję "prywatne profile" pt - Twój nr
    > tel. widzą tylko znajomi ;)

    Oraz założyciele Naszej Klasy!

    Ja tam swojego numeru telefonu nie podawałam, bo i tak wszyscy moi znajomi
    go znają.

    > Ale google archiv wiecznie żywe ;)

    To znaczy? Możesz jaśniej?

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-01-13 07:02:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > CBA - Aktualnie Wydział Udostępniania Informacji Departamentu Spraw
    > Obywatelskich MSWiA

    No proszę, przypuszczam że skrót będzie jeszcze długo używany, tak
    jak sławne L4 :)

    > Ogólnie przydatna baza: http://www.stat.gov.pl/regon/

    Nieraz nieaktualna - wiele razy ktoś się nie wyrejestruje, a niedawno
    pozwałem wspólnika spółki cywilnej, na podstawie właśnie REGONu, a on mi
    potem przedstawia dowody, że od 2003 nie jest już wspólnikiem, tylko
    wpisu w REGONie nie uaktualnili.

    > No i jak napisał Olgierd - portale społecznościowe (często można na ten
    > przykład zobaczyć jak dłużnik foci się na tle swojej maskotki, tj. auta
    > - a tam nr rej ;) ... i takie tam).

    To nie dłużnik, tylko dupa. Prawdziwy dłużnik już niczego nie ma :)

    --
    Liwiusz