  • 1. Data: 2010-01-07 13:31:29
    Temat: jak odszukaćmasęmajątkowądłużnika ;) ??
    Od: l...@v...pl

    Trochę przewrotny temat, ale chciałbym poznać Wasze metody poszukiwanai
    informacji nt. dłużników firm, gdzie kierować wnioski o udzielenie informacji
    można, jak posługiwać się dostępnymi bazami itd.

  • 2. Data: 2010-01-07 13:42:22
    Temat: Re: jak odszukaćmasęmajątkowądłużnika ;) ??
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 14:31:29 +0100, lukeskyobi napisał(a):

    > Trochę przewrotny temat, ale chciałbym poznać Wasze metody poszukiwanai
    > informacji nt. dłużników firm, gdzie kierować wnioski o udzielenie
    > informacji można, jak posługiwać się dostępnymi bazami itd.

    Internet, Google, informacja gospodarcza, KRS...
    Coś ostatnio Twoje pytania są strasznie ogólne ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2010-01-07 13:42:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    l...@v...pl pisze:
    > Trochę przewrotny temat, ale chciałbym poznać Wasze metody poszukiwanai
    > informacji nt. dłużników firm, gdzie kierować wnioski o udzielenie informacji
    > można, jak posługiwać się dostępnymi bazami itd.

    1. Zapytanie o płatnika składek w ZUS
    2. Zapytanie o źródła dochodów w US
    3. Zapytanie o posiadane pojazdy w WEP
    4. Zapytanie o dane osobowe (NIP, PESEL), miejsce zamieszkania w CBA lub BEL
    5. Ustalenie statusu prawnego lokalu w którym dłużnik zamieszkuje
    6. Ustalenie czy dłużnik prowadzi działalność gospodarczą
    7. Zapytanie do rejestru statków morskich i łodzi motorowodnych
    8. Zapytanie do KRS czy dłużnik sprawuje jakiekolwiek funkcje w spółkach
    prawa handlowego
    9. Zapytanie do jednostek władających prawami autorskimi:
    Stowarzyszenie Polski Rynek Oprogramowania PRO
    Stowarzyszenie Artystów Wykonawców Utworów Muzycznych i
    Słowno-Muzycznych SAWP
    Związek Polskich Artystów Plastyków - Agencja Prawa Autorskiego (ZPAP-APA)
    Związek Artystów Scen Polskich ZASP
    Stowarzyszenie Autorów i Wydawców "Polska Książka"
    Stowarzyszenie Autorów ZAiKS
    Stowarzyszenie Twórców Ludowych
    Związek Producentów Audio-Video ZPAV
    Związek Autorów i Producentów Audio-Wizualnych - Stowarzyszenie
    Filmowców Polskich (SFP-ZAPA)
    Związek Polskich Artystów Fotografików ZPAF
    Związek Stowarzyszeń Artystów Wykonawców STOART
    Stowarzyszenie Zbiorowego Zarządzania Prawami Autorskimi Twórców Dzieł
    Naukowych i Technicznych KOPIPOL
    Stowarzyszenie Niezależnych Autorów Radiowych i Telewizyjnych
    Stowarzyszenie Architektów Polskich SARP
    10. Zapytanie do KRUS o podstawę ubezpieczenia
    11.Ustalenie czy dłużnik posiada rachunki bankowe w
    BANK BPH S.A.
    BANK ZACHODNI WBK S.A.
    BANK HANDLOWY W WARSZAWIE S.A.
    RAIFFEISEN BANK POLSKA S.A.
    BRE BANK (M BANK) S.A.
    ING BŚK S.A.
    BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO S.A.
    BANK MILLENIUM S.A.
    BOŚ S.A.
    DRESDNER BANK POLSKA S.A.
    BISE S.A.
    NORDEA BANK POLSKA S.A.
    WBC S.A.
    EURO BANK S.A.
    KREDYT BANK S.A.
    FORTIS BANK POLSKA S.A.
    ABN AMRO BANK POLSKA S.A.
    DEUTSCHE BANK POLSKA S.A.
    DEUTSCHE BANK PBC S.A.
    SOCIETE GENERAL S.A.
    WESTLB BANK POLSKA S.A.
    LUKAS BANK S.A.
    A I G BANK POLSKA S.A.
    BGŻ S.A.
    VOLKSWAGEN BANK POLSKA S.A.
    12. Zapytanie o wierzytelności przysługujące dłużnikowi z tytułu
    dokonywania transakcji z użyciem kart płatniczych
    13. Zapytanie o prawo dłużnika do nieruchomości położonych na terenie
    [miasto]

    Powodzenia.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-01-07 13:45:38
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > dokonywania transakcji z użyciem kart płatniczych
    > 13. Zapytanie o prawo dłużnika do nieruchomości położonych na terenie

    HA ogólne pytanie a jak precyzyjna odpowiedź.

    Faktycznie przesadzam z tym wywoływaniem dyskusji pisząc ogólne pytanko, ale
    ostatnio mocno mi się rozwinęła dyskusja odnośnie zarządu sp. z o.o. i problemu
    różnicy pomiędzy uprawnieniem do reprezentacji spółki jednoosobowym a
    uprawnieniem do działań w zakresie funkcjonowania spółki, które muszą być
    2-osobowo wykonywane - nie umiałem sobie odpowiedzieć jakie faktycznie czynności
    zarząd musi wykonywać razem a jakie może pojedynczo.

  • 5. Data: 2010-01-07 14:02:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 14:42:38 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Zapytanie do jednostek władających prawami autorskimi:

    O, a to nawet ciekawe -- zaiksy udzielają informacji o tantiemach z
    tytułu wykonywania?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2010-01-07 14:03:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > O, a to nawet ciekawe -- zaiksy udzielają informacji o tantiemach z
    > tytułu wykonywania?

    Na wniosek komornika zapewne tak.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-01-07 14:06:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 15:03:26 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Na wniosek komornika zapewne tak.

    Ach, myślałem, że to wszystko to lista, którą dysponuje wierzyciel ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 8. Data: 2010-01-07 14:08:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Ach, myślałem, że to wszystko to lista, którą dysponuje wierzyciel ;-)

    No nie, to był fragment przykładowego wniosku o poszukiwanie majątku
    dłużnika zamieszczonego na stronie www.warszawa.wola.komornik.pl

    Można do tego dodać trochę banków, jak w zeszłym roku robiłem listę
    banków, które warto zająć, to wyszło trochę ponad 50 (bez spółdzielczych).

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-01-07 14:09:55
    Od: l...@v...pl

    > Ach, myślałem, że to wszystko to lista, którą dysponuje wierzyciel ;-)
    >
    > --

    Czyli które pozycje ww. są jeszcze zastrzeżone i nie mogą stać się przedmiotem
    działań wierzyciela ?

  • 10. Data: 2010-01-07 14:35:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 15:09:55 +0100, lukeskyobi napisał(a):

    > Czyli które pozycje ww. są jeszcze zastrzeżone i nie mogą stać się
    > przedmiotem działań wierzyciela ?

    No ba. Co do ZUS i US to chyba nie sądzisz, że jak napiszesz to Ci
    podadzą różne informacje o dowolnym obywatelu? ;-) albo że bank czuje się
    zwolniony z zachowania tajemnicy bankowej? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd