  • 61. Data: 2005-12-28 22:30:19
    Temat: Re: jak można zgwałcić prostytutkę?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:
    > Ale u mnie stoi art. 197 kk a więc to o czym mowa ;)

    Nie, no mowa o tym samym, ale słowa "zgwałcenie" nie ma, a o to mi
    chodzi. Pewnie, że w kpk znalazło by się wiele rzeczy odnoszących do
    tego bądź co bądź przestępstwa.

  • 62. Data: 2005-12-29 07:40:49
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Hikikomori San <h...@g...pl> napisali:

    > Tutajsza policja nawet by nie twierdzila, bo nie byloby sprawy...

    Ale na jakiej podstawie tak twierdzisz? Podobno prostytutki sa najczesciej
    gwalcona grupa zawodowa. Czyli jednak to zglaszaja i ktos sie tym
    zajmuje...

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 63. Data: 2005-12-29 08:43:34
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Ale na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    Na podstawie ciszy w mediach. Albo nasi politycy i biznesmeni nie uzywaa
    prostytutek. Albo uzywaja, i jakos nie bylo slychac (a przynajmniej ja
    sobie nie przypominam) zeby gdzies, kiedysc, jakas notka chocby prasowa
    sie pojawila.

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 64. Data: 2005-12-29 08:45:02
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 28 gru o godzinie 01:33, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > W ogólnym przypadku prostytutkę oczywiście można zgwałcić, jak zresztą
    > każdego człowieka. To, że ktoś uprawa seks za pieniądze wcale nie
    > oznacza, że ma być gotów to robić zawsze, wszędzie i z każdym. To nie
    > ulega żadnej dyskusji i stąd śmiech Leppera był cokolwiek nie na
    > miejscu. Nie przystoi posłowi, który ma tworzyć prawo nie orientować
    > się w jego podstawowych kanonach.

    Bardzo trafna uwaga i konkluzja.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 65. Data: 2005-12-29 08:50:23
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 28 gru o godzinie 14:06, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > czyli twoim zdaniem kobieta moze sie rozmyslic przed samym orgazmem, i facet
    > ktory za jej zgoda odbywal stosunek ale nie byl w stanie wtakim momencie przerwac
    bylby
    > gwalcicielem?

    Ba - nie tylko kobieta - także mężczyzna :P
    Jeżeli jedna strona zmienia zdanie - druga musi to uszanować - no chyba to
    przecież jest logiczne - prawda?
    Nie potrafię zrozumieć skąd taki głupi pomysł u Ciebie że kobieta (w tym
    przypadku) aby samiec "dokończył" musi żdzierżyć tego wieprza ;)))
    A co w przypadku jeżeli samiec nie zdąży doprowadzić kobiety do
    szczytowania - i sam "dojdzie" czy wtedy nie powinien bzykać dalej by ją
    zaspokoić? Ależ skąd - w twoim miemaniu wystarczy że on jest "doszły" -
    kobieta sie nie liczy.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 66. Data: 2005-12-29 09:12:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Artur Ch. [###s...@r...pbz.###] napisał:

    Wchodzisz w lekka delikatną materię spraw łóżkowych. W wypadku akurat
    tego wątku można się zastanawiać, czy poseł był w stanie zrozumieć
    jaki sens mają nagłe protesty partnerki chociażby. O pozornej zmianie
    zdania w imię wyższych celów nie wspomnę.

  • 67. Data: 2005-12-29 09:47:50
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > czyli twoim zdaniem kobieta moze sie rozmyslic przed samym orgazmem, i facet
    > ktory za jej zgoda
    > odbywal stosunek ale nie byl w stanie wtakim momencie przerwac bylby
    > gwalcicielem?
    Tak.

  • 68. Data: 2005-12-29 11:41:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości

    > Wprawdzie może zajść przestępstwo bez gwałtu - wszakże czy może być gwałt
    > bez przestępstwa? Tak uważasz?

    oczywiscie nie, gwalt w pelnym tego slowa znaczeniu tez jest pzrestesptwem,
    chodzi mi tylko o samo slowo gwalt, zaduzywaja tego tak jak w przypadku
    molestowania , mobingu, pedofilstwa,

  • 69. Data: 2005-12-29 11:43:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:dp0bdt$66b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak.

    no to sie mylisz, co najwyzej zlamal by durne prawo, jezlei w ogole jakis
    ... by go skazal.

    P.

  • 70. Data: 2005-12-29 13:54:03
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > no to sie mylisz, co najwyzej zlamal by durne prawo, jezlei w ogole jakis
    > ... by go skazal.
    >
    > P.
    ROTFL