  • 51. Data: 2005-12-28 17:55:09
    Temat: Re: jak można zgwałcić prostytutkę?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    K.P.K. [###4...@t...pl.###] napisał:

    > Jaka jazda :D Nie czytałem wszystkich postów, bo się porobiło.
    Chciałem
    > tylko jedna uwagę wrzucić: polski kpk mówi o przestępstwie
    ZGWALCENIA a
    > nie GWALTU.

    Polski KPK o zgwałceniu ani gwałcie nie wspomina ni jednym słowem -
    zapewniam Cię. Zresztą podaj artykuł, w który Twoim zdaniem jest o tym
    mowa.

    > Także powinniśmy to rozróżniać. Gwałt to jest jak armia
    > wkracza do wioski i pali domy mieszkańców. Zgwałcenie... po tych
    > wszystkich postach to ja już nie wiem kiedy jest zgwałcenie ;)

    Tyle, że wszyscy poza Tobą doskonale zrozumieli o czym mówimy.

    PS: Jak już chce się człowiek robić czepialski, to warto samemu się
    pilnować :-)

  • 52. Data: 2005-12-28 17:58:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Polski KPK o zgwałceniu ani gwałcie nie wspomina ni jednym słowem -
    > zapewniam Cię.

    A 12 parg 3 kpk ? :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 53. Data: 2005-12-28 18:19:08
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Ale nie bylo mowy, ze ma uzywac tej prezerwatywy przez caly czas. Nie ma
    > gwaltu.

    O czym byla mowa nie ma wiekszego znaczenia.

    Po prostu w pewnym momencie wola dalszego odbywania stosunku ustala po
    stronie tej prostytutki i w tym momencie, posel kontynuujac akt wbrew woli
    kobiekty dopuscil sie zgwalcenia

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 54. Data: 2005-12-28 18:28:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:
    > A 12 parg 3 kpk ? :)

    A widzisz tam gdzieś słowo "zgwałcenie"? :-) Już się wystraszyłem, że
    przyganiał kocioł garnkowi :-) bo przecież nie sprawdzałem słowo, po
    słowie.

  • 55. Data: 2005-12-28 20:18:00
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl>

    In article <doukuv$fak$1@inews.gazeta.pl>, m...@g...pl says...
    > Po prostu w pewnym momencie wola dalszego odbywania stosunku ustala po
    > stronie tej prostytutki i w tym momencie, posel kontynuujac akt wbrew woli
    > kobiekty dopuscil sie zgwalcenia

    Bzdura. Gwalt to _doprowadzenie_ do obcowania plciowego, a nie
    kontynuacja.
    Nie potrafisz czytac, czy zrozumienie prostego zdania sprawia ci
    trudnosci?

    --
    KRZYZAK

  • 56. Data: 2005-12-28 20:45:25
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Bzdura. Gwalt to _doprowadzenie_ do obcowania plciowego, a nie
    > kontynuacja.
    > Nie potrafisz czytac, czy zrozumienie prostego zdania sprawia ci
    > trudnosci?

    Zgwalcenie to przede wszystkim dzialanie wbrew woli pokrzywdzonej, w celu
    zlamania oporu. Postudiuj orzecznictwo, np. wyrok SN z 18 lipca 1980 r.
    (III KR 149/80) i z 8 marca 1973 r. (III KR 307/72).

    A poza tym troche kultury w dyskusji nie zaszkodzi

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 57. Data: 2005-12-28 21:10:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
    > In article <doukuv$fak$1@inews.gazeta.pl>, m...@g...pl says...
    >
    > Bzdura. Gwalt to _doprowadzenie_ do obcowania plciowego, a nie
    > kontynuacja.

    to jest przestepstwo a nie gwalt, gwaltem jest zmuszenie do obcowania
    plciowego sila fizyczna badz psychiczna. To tak na marginesie.

  • 58. Data: 2005-12-28 21:39:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zgwalcenie to przede wszystkim dzialanie wbrew woli pokrzywdzonej, w celu
    > zlamania oporu. Postudiuj orzecznictwo, np. wyrok SN z 18 lipca 1980 r.
    > (III KR 149/80) i z 8 marca 1973 r. (III KR 307/72).

    mozesz mi podeslac tresc wyrokow na skrzynke albo wkleić na grupie?

    Dzieki

    P.

  • 59. Data: 2005-12-28 21:52:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > A widzisz tam gdzieś słowo "zgwałcenie"? :-) Już się wystraszyłem, że
    > przyganiał kocioł garnkowi :-) bo przecież nie sprawdzałem słowo, po
    > słowie.

    Ale u mnie stoi art. 197 kk a więc to o czym mowa ;)

  • 60. Data: 2005-12-28 22:20:26
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 28.12.2005 Przemek R... <p...@t...gazeta.pl> napisał/a:

    > to jest przestepstwo a nie gwalt, gwaltem jest zmuszenie do obcowania
    > plciowego sila fizyczna badz psychiczna. To tak na marginesie.

    Wprawdzie może zajść przestępstwo bez gwałtu - wszakże czy może być gwałt
    bez przestępstwa? Tak uważasz?
    --
    pozdrowienia

    Z.