  • 1. Data: 2005-12-27 16:33:50
    Temat: wykroczenie drogowe - help
    Od: "An." <a...@p...onet.pl>

    Szukałam na forum ale nie znalazłam. Czy ktoś miał podobny problem.

    Dziś dostałam wezwanie na przesłuchanie na policje, bo podobno przed miesiacem
    przekroczyłam podwójną ciągłą. Oczywiście nie pamiętam faktu, a samochód jest
    "rodzinny" ale na moje nazwisko. Nikt nikogo nie złapał na goracym uczynku i nie
    sądzę żeby ktoś akurat zrobił zdjęcie. Dodam, że ulica na której miało miejsce
    zdarzenie (K-ce, Sokolsk a) była wtedy zamknięta z jednej strony z powodu
    remontu przez co ruchu praktycznie nie było (-95%), za to "miejscowi" jeździli
    na luzie.

    Doczytałam że mandat może byc wystawiony do miesiaca no i właśnie nie wiem czy
    warto się rzucać tylko po to żeby ustalić że to brat lub ojciec akurat zostali
    namierzeni. Jak będę kwestionowac to sprawa skończy się w grodzkim i może
    kosztowac 2x tyle.
    Chodzi mi o to na ile wiarygodny dowód będzie z jakiejś notatki służbowej i czy
    moze się skończyc tylko na pouczeniu. Czy tłumaczenie że na ulicy praktycznie
    nie ma ruchu może coś zmienić. Czy nie znacie jakiś orzeczeń że w takiej
    sytuacji oznaczenia drogowe (znaki) są nieadekwatne do okoliczności i nie
    powinny aż tak bardzo restrykcyjnie obowiązywać. Spokojnie wystarczałaby jedna
    linia ciągła, a nie podwójna. A to już różnica 100 zł.

    Parę miesięcy temu zgłosiłam kradzież radia z auta, oczywiście policja nie
    znalazła sprawcy. Czy mogę im powiedzieć teraz że jesteśmy kwita ;)

    Dziękuje za pomoc
    Anet

  • 2. Data: 2005-12-27 17:44:10
    Temat: Re: wykroczenie drogowe - help
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia 27 Dec 2005 17:33:50 +0100, An. napisał/napisała:
    > Parę miesięcy temu zgłosiłam kradzież radia z auta, oczywiście policja nie
    > znalazła sprawcy. Czy mogę im powiedzieć teraz że jesteśmy kwita ;)

    powiedz,ze wtedy Ci i auto ukradli ale skoro wrocilo to nie zglaszales :)

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 3. Data: 2005-12-28 03:30:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Papik wrote:

    > powiedz,ze wtedy Ci i auto ukradli ale skoro wrocilo to nie zglaszales :)

    a potem zamiast 100 zł narobisz sobie kłopotów na parę lat.

  • 4. Data: 2005-12-28 13:40:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > a potem zamiast 100 zł narobisz sobie kłopotów na parę lat.

    Nagroda Darwina gwarantowana.

    Pzdr
    Leszek