  • 1. Data: 2005-12-27 16:33:11
    Temat: sąd a archiwum Gadu-Gadu ??
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Witam.
    Mam pytanie.
    Mianowicie czy archiwum Gadu-Gadu moze być dowodem w sprawie w sądzie??
    Chodzi mi o zawarte tam tematy rozmów. Czy sad moze uznać choć po cześci że
    np. z rozmów wynikala cheć dokonania jakiejś czynności lub dążenia do niej??
    Pozdrawiam.
    Ewnetualnie jak korespondencja przez komunikator może stanowic dowod lub
    choć być pomocna przy ocenie ktorejś ze stron sprawy?? Np. grozby ?? Czy
    ewentualne inne.

  • 2. Data: 2005-12-27 16:38:08
    Temat: Re: sąd a archiwum Gadu-Gadu ??
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "INDYGO29" <I...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ewnetualnie jak korespondencja przez komunikator może stanowic dowod lub
    > choć być pomocna przy ocenie ktorejś ze stron sprawy?? Np. grozby ?? Czy

    Dowodem moze byc wszystko. Od Sadu zalezy jak ten dowod zostanie oceniony.

    Dan.

  • 3. Data: 2005-12-27 16:38:29
    Od: "Antic & Pokey" <c...@i...pl>

    > Mianowicie czy archiwum Gadu-Gadu moze być dowodem w sprawie w sądzie??

    Pozostaje jeszcze kwestia autentycznosci takiego archiwum. Latwo je
    spreparowac, poslugujac sie np. dowolnym edytorem dyskowym, itp...

  • 4. Data: 2005-12-27 16:43:31
    Od: "Shut" <m...@m...com>

    > Pozostaje jeszcze kwestia autentycznosci takiego archiwum. Latwo je
    > spreparowac, poslugujac sie np. dowolnym edytorem dyskowym, itp...

    i tak i nie, sa pewnie logi na serwerze gg kto z kim kiedy rozmawial, no a
    sama teresc to juz nie do sprawdzenia jest...

    hmm jestes w sieci lokalnej? jak tak to masz nastepnego '+', tam tez sa
    logi...

  • 5. Data: 2005-12-27 16:44:11
    Od: "Shut" <m...@m...com>

> [...]

    i tak i nie, sa pewnie logi na serwerze gg kto z kim kiedy rozmawial, no a
    sama teresc to juz nie do sprawdzenia jest...

    fakt, faktem, ze od sadu zalezy...

  • 6. Data: 2005-12-27 16:59:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    INDYGO29 napisał(a):

    > Mam pytanie.
    > Mianowicie czy archiwum Gadu-Gadu moze być dowodem w sprawie w sądzie??

    Moze.

    > Ewnetualnie jak korespondencja przez komunikator może stanowic dowod lub
    > choć być pomocna przy ocenie ktorejś ze stron sprawy?? Np. grozby ?? Czy
    > ewentualne inne.

    Moze.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-12-28 07:38:54
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Shut porozsypywal nastepujace haczki:
    > i tak i nie, sa pewnie logi na serwerze gg kto z kim kiedy rozmawial, no a
    > sama teresc to juz nie do sprawdzenia jest...
    Ale autorowi watku chodzilo pewnie o zawartosc archiwum na komputerze
    zwyklego uzytkownika a nie na serwerach gg.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl