  • 41. Data: 2005-12-28 13:06:55
    Temat: Re: jak można zgwałcić prostytutkę?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja jakoś nie widzę powodów do zastanawiania się-skoro się rozmyśliła, to
    > miała do tego prawo, obojętnie kiedy, a wszystko co po odmowie
    > "kontynuowania"się zdarzyło, jest gwałtem.

    czyli twoim zdaniem kobieta moze sie rozmyslic przed samym orgazmem, i facet
    ktory za jej zgoda
    odbywal stosunek ale nie byl w stanie wtakim momencie przerwac bylby
    gwalcicielem?

    P.

  • 42. Data: 2005-12-28 13:14:23
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > z jej slow nie wynikalo zeby kazala na poczatku jemu nalozyc a pozniej on
    > potajemnie ja zdjal

    A ty myjesz rece przed jedzeniem? Czy trzeba ci za kazdym razem
    przypominac, zebys umyl? Widac niektore 'oczywistosci' dla niektorych
    eurodeputowanych nie sa oczywiste :/

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 43. Data: 2005-12-28 13:16:12
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Hikikomori San wrote:

    > A ty myjesz rece przed jedzeniem?

    tylko ze z *prawnego* punktu widzenia jest to opcjonalne.

  • 44. Data: 2005-12-28 13:22:52
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Hikikomori San napisał(a):
    > Majac w glebokim dolku szerzone w kraju wartosci - milosc

    A może on ją kochał?

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 45. Data: 2005-12-28 13:34:18
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek Karczmarczyk wrote:

    > A może on ją kochał?

    Nie mozemy tego wykluczyc. W takim ukladzie ta narzeczona w kraju co
    czekala na slub to niezla zdzira musi byc. Ale na szczescie deputowany
    znalazl milosc miedzy nogami profesjonalistki ;)

  • 46. Data: 2005-12-28 16:45:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > "Kto przemocą, groźbą bezprawną lub podstępem doprowadza inną osobę do
    > obcowania płciowego, podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12."
    >
    > Gdzie tu widzisz "w dany sposob"? Jest mowa o _doprowadzeniu_ do
    > stosunku. W przypadku tej prostytutki nie bylo doprowadzenia przemoca,
    > grozba, ani podstepem.

    Ten podstęp może podlegać na wprowadzeniu przez klienta w błąd co do
    tego że będzie używał podczas prezerwatywy. Jeśli pani by o tym
    wiedziała - nie zgodziłaby się. I mamy gwałt w rozumieniu prawa polskiego.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 47. Data: 2005-12-28 16:53:24
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Johnson wrote:

    > Ten podstęp może podlegać na wprowadzeniu przez klienta w błąd co do
    > tego że będzie używał podczas prezerwatywy. Jeśli pani by o tym
    > wiedziała - nie zgodziłaby się. I mamy gwałt w rozumieniu prawa polskiego.

    ale do tego trzeba udowodnic zamiar zdjecia gumki. A z prasy zchodniej
    wynika, ze policja ma watpliwosci co do wiarygodnosci tej pani na
    podstwie jej wczesniejszych kontaktow zawodowych z policja. Zreszta, o
    ile pamietam, to ta pani "zabrala" ze soba komorke posla Golika. U mnie
    to nazywa sie kradziez.

  • 48. Data: 2005-12-28 17:01:35
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisali:

    > Ten podstęp może podlegać na wprowadzeniu przez klienta w błąd co do
    > tego że będzie używał podczas prezerwatywy. Jeśli pani by o tym
    > wiedziała - nie zgodziłaby się. I mamy gwałt w rozumieniu prawa polskiego.

    Ale nie bylo mowy, ze ma uzywac tej prezerwatywy przez caly czas. Nie ma
    gwaltu.

    P.S.
    Co najwyzej wyludzenie.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 49. Data: 2005-12-28 17:04:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Ale nie bylo mowy, ze ma uzywac tej prezerwatywy przez caly czas. Nie ma
    > gwaltu.

    Tego o czym była moa nie wiemy. Ja tylko wskazuje teoretyczną możliwość.

  • 50. Data: 2005-12-28 17:36:40
    Od: "K.P.K." <4...@t...pl>

    > czyli twoim zdaniem kobieta moze sie rozmyslic przed samym orgazmem, i
    > facet ktory za jej zgoda
    > odbywal stosunek ale nie byl w stanie wtakim momencie przerwac bylby
    > gwalcicielem?

    Jaka jazda :D Nie czytalem wszystkich postow, bo sie porobilo. Chcialem
    tylko jedna uwage wrzucic: polski kpk mowi o przestepstwie ZGWALCENIA a nie
    GWALTU. Takze powinnismy to rozrozniac. Gwalt to jest jak armia wkracza do
    wioski i pali domy mieszkancow. Zgwalcenie... po tych wszystkich postach to
    ja juz nie wiem kiedy jest zgwalcenie ;)
    Pozdro.
    Kapek