  • Data: 2003-09-30 11:26:04
    Temat: Re: ile kosztuje wynajęcie adwokata ?
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Van Tommy <t...@p...com> napisał:
    > Nie żebym bronił adwokatów, ale trudno jednak od któregokolwiek oczekiwać,
    > by udzielał porad za darmo (bo z czego by żył?). Zresztą - poproś jakiegoś
    > robotnika, by Ci darmo postawił murek, wykopał rów czy też zrobił cokolwiek
    > innego...

    Dobrze, ale jeśli przychodzę do robotnika i pytam, czy postawi mi murek,
    a on mówi, że nie, to nic nie płacę. A jeśli przychodzę do adwokata,
    ten mi mówi, że się moją sprawą nie zajmie, nie udziela mi żadnej porady
    i na dodatek jeszcze tracę czas na wysłuchiwanie jego żalów, to moim
    zdaniem za to też mu się nie należy zapłata. A jednak inkasuje pieniądze.
    Czyli wynikałoby z tego, że adwokat nie liczy sobie za _poradę_, lecz
    za _wizytę_. Uważasz, że to jest w porządku?

    Pozdrawiam,
    Gerard