  • Data: 2003-09-30 12:01:11
    Temat: Re: ile kosztuje wynajęcie adwokata ?
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik NoMAD <l...@o...pl> napisał:
    > I zaplaciles? Jesli tak to dlaczego?

    Tak. Bo mnie zaskoczyła ;) Znaczy, byłem przygotowany na to, że czegoś się
    dowiem i miałem przygotowane pieniądze, bo przecież nie oczekiwałem
    darmowej porady. Jednak po tej pół godzinie gadania jak już wychodziłem,
    a ona sobie zażyczyła pieniądze, to po prostu zapłaciłem. Dopiero za drzwiami
    połapałem się, że przecież nic mi nie pomogła. Poza tym wtedy nie sądziłem,
    że wśród adwokatów są tacy naciągacze i wychodziłem z założenia, że jeśli
    prawnik domaga się zapłaty, to chyba wie dobrze, co robi, ne? Ech ;)

    Pozdrawiam,
    Gerard