  • Data: 2003-09-30 21:06:54
    Temat: Re: ile kosztuje wynajęcie adwokata ?
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr 'Gerard' Machej" <g...@a...eu.org> napisał:

    > A gdzie napisałem, że oczekuję porady prawnej za darmo?

    Odniosłem takie wrażenie na podstawie aprobującego tonu Twojej wypowiedzi w
    brzmieniu: "Z drugiej strony inny adwokat udzielił mi bezpłatnej i bardzo
    wartościowej
    porady, ocenił pisma, wprowadził poprawki i powiedział, czego się
    trzymać".
    Jeżeli źle zrozumiałem, to nie będę się upierał. Nb. płacenie za samo
    wysłuchanie nie wydaje mi się właściwe, ale porada za darmo też budzi
    sprzeciw.
    T.