  • Data: 2003-09-30 12:49:24
    Temat: Re: ile kosztuje wynajęcie adwokata ?
    Od: "Agnika" <a...@N...shnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zadzwoniłam dzis do jednego adwokata odebrała oczywiscie sekretarka i pytam
    i bedzie kosztowała porada ?Czy jak złoże historie sprawy to czy bęzie to
    już porada? Czy jak poprosze o rozpatrzenie sprawy czy mogłby sie podjąć pan
    adwokat i ile weżmie pieniążków za poprowadzeni?
    Na to pani odpowiedziała prosze przyjeśc o tej i o tej godzinie każego
    klijenta traktuje sie indywidualnie każda sprawa jest inna i to adwokat
    zadecyduje czy sie podejmnie .Ja to wszystko rozumnie nie ma nic za darmo
    ale nie wiem na ile mam być przygotowana czy jak przedłoże dokumenty do
    przejżenia to juz za to wezmnie pieniądze nie wiem bo tego sie nie
    dowiedziałam :(((
    pozdr Agnika