  • Data: 2003-09-30 15:39:36
    Temat: Re: ile kosztuje wynajęcie adwokata ?
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Van Tommy <t...@p...com> napisał:
    > Gwoli ścisłości: nie. Ale z drugiej strony nie jest stosownym oczekiwanie
    > udzielania porady za darmo.

    A gdzie napisałem, że oczekuję porady prawnej za darmo? Przecież
    do adwokata przyszedłem z pieniędzmi, żeby mu zapłacić za to,
    że podzieli się ze mną swoją cenną wiedzą. Nie oczekiwałem, że
    zrobi to za darmo i nie próbowałem mu tego nawet sugerować, bo
    niby z jakiej okazji? Szanuję pracę innych, ale niech to będzie
    praca, a nie inkasowanie pieniędzy za powiedzenie "nie zajmę się tym".

    Pozdrawiam,
    Gerard