  • 1. Data: 2005-11-30 14:27:01
    Temat: help
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    Ktos wysyla mi pogrozki i inne dziwne teksty na gg. Czy jest sposob zeby tego
    kogos namierzyc? Dowiedziec sie o jego tozsamosc?

    W katalogu publicznym nic nie ma....

  • 2. Data: 2005-11-30 14:29:08
    Temat: Re: help
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl>

    > Ktos wysyla mi pogrozki i inne dziwne teksty na gg. Czy jest sposob zeby
    > tego
    > kogos namierzyc? Dowiedziec sie o jego tozsamosc?
    >
    > W katalogu publicznym nic nie ma....

    Zainstaluj Power GG i sprawdź adres IP. Później już pójdzie łatwiej.

  • 3. Data: 2005-11-30 14:34:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Lukasz napisał(a):
    > Zainstaluj Power GG i sprawdź adres IP. Później już pójdzie łatwiej.

    Tzn. co pójdzie łatwiej? Moje IP masz w nagłówku posta, namierz mnie.
    Czekam.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2005-11-30 14:36:14
    Od: t...@p...onet.pl

    > Tzn. co pójdzie łatwiej? Moje IP masz w nagłówku posta, namierz mnie.
    > Czekam.

    tzn - nie ma sposobu zeby dowiedziec sie, kto do mnie pisze? Cokolwiek - imie,
    nazwisko, miejsce z ktorego pisze??

  • 5. Data: 2005-11-30 14:44:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):
    > tzn - nie ma sposobu zeby dowiedziec sie, kto do mnie pisze? Cokolwiek - imie,
    > nazwisko, miejsce z ktorego pisze??

    O ile czujesz sie zagrozony, zglos to na policje i oni sie dowiedzą.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2005-11-30 14:59:23
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl>

    > Tzn. co pójdzie łatwiej? Moje IP masz w nagłówku posta, namierz mnie.

    Nie chce mi się. Wystarczy ruszyć głową.
    Instalujesz program HotWhoIs i masz dane komputera. Najcześciej są to jednak
    dane providera, który Ci dostarcza Internet.Masz tam numer telefonu, nazwę
    firmy. Słowem większość potrzebnych rzeczy.Problemem jest wydębienie
    dalszych informacji od tego providera. Ale od czego jest social-engeneering?
    Dzwonisz, podajesz się za policję prosisz o podanie danych delikwenta.A jak
    masz dane providera, to możesz też po prostu zgłosić się na policję właściwą
    dla miejsca zamieszkania.

    > O ile czujesz sie zagrozony, zglos to na policje i oni sie dowiedzą.

    Święte słowa!

    Lukasz

  • 7. Data: 2005-11-30 15:05:50
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "T" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ktos wysyla mi pogrozki i inne dziwne teksty na gg. Czy jest sposob zeby
    tego
    > kogos namierzyc? Dowiedziec sie o jego tozsamosc?

    Olej go i zablokuj. Więcej nie napisze.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 8. Data: 2005-11-30 15:07:26
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Zainstaluj Power GG i sprawdź adres IP. Później już pójdzie łatwiej.

    No i co? Dostaniesz IP, które najczęściej jest adresem lokalnej sieci...
    Pamiętam jak kiedyś to miałem to pokazywało np. 192.168......

  • 9. Data: 2005-11-30 15:14:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lukasz wrote:

    > Dzwonisz, podajesz się za policję prosisz o podanie danych delikwenta.A jak

    A to już jest podżeganie do przestępstwa.

    Art. 227. KK "Kto, podając się za funkcjonariusza publicznego albo
    wyzyskując błędne przeświadczenie o tym innej osoby, wykonuje czynność
    związaną z jego funkcją, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności
    albo pozbawienia wolności do roku."

  • 10. Data: 2005-11-30 15:30:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Lukasz napisał(a):
    > Nie chce mi się. Wystarczy ruszyć głową.

    Wlasnie Ty nie ruszyles...

    > Instalujesz program HotWhoIs i masz dane komputera. Najcześciej są to jednak
    > dane providera, który Ci dostarcza Internet.

    To zawsze są dane providera, który dostarcza internet, bo program
    korzysta z bazy RIPE.

    > Dzwonisz, podajesz się za policję prosisz o podanie danych delikwenta.

    Już to widzę, jak provider szuka dla Ciebie danych i na biegu przez
    telefon Ci je podaje. Po pierwsze, mało kto jest taki głupi, po drugie
    nie ma takiego obowiązku, choćbyś podawał się za papieża.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl