  • 11. Data: 2005-11-30 15:30:38
    Temat: Re: help
    Od: scream <n...@p...pl>

    Robert J. napisał(a):
    > No i co? Dostaniesz IP, które najczęściej jest adresem lokalnej sieci...
    > Pamiętam jak kiedyś to miałem to pokazywało np. 192.168......

    Nie mówiąc już o tym, ze może mu się wyświetlić 1.1.1.1 i ciekawe jak
    wtedy uzyska te dane, nasz domorosły hakier :DD

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2005-11-30 16:34:23
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Nie mówiąc już o tym, ze może mu się wyświetlić 1.1.1.1 i ciekawe jak
    > wtedy uzyska te dane, nasz domorosły hakier :DD

    Dokłabie :-). Power GG chyba po prostu wyciąga IP z ustawień komputera i
    podaje go. Właściwie to nawet jeśli poda adres teoretycznie publiczny, to i
    tak nie ma pewności że jest "prawdziwy". Wystarczy mieć w domu router i po
    LAN-ie zapodać klasę "publiczną" :-))). I już komp uzysta adres np.
    Wirtualnej Polski. W końcu to tylko cyferki.....

  • 13. Data: 2005-11-30 22:29:20
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 30 Nov 2005 15:29:08 +0100, *Lukasz* <news:dmkd4j$n3k$1@news.onet.pl>
    napisał(a):

    > Zainstaluj Power GG i sprawdź adres IP. Później już pójdzie łatwiej.

    Jak ktoś używa "Tlen'a z GG" to ten Power GG nie będzie w Tlenie działał?

    --
    Kaja

  • 14. Data: 2005-12-01 09:39:26
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    > Olej go i zablokuj. Więcej nie napisze.
    bajer polega na tym, ze ta osoba wie zaskakujaco duzo na moj temat -
    podejrzewam, ze to ktos z mojego bylego/aktualnego srodowiska. A ze teksty sa do
    tego bardzao nieprzyjemne - chcialaqbym wiedziec kto to - co by w rzeczywistych
    kontaktach reagowac w odpowiedni sposob na te osobe.

    No ale widze ze nie mam szans - przynajmniej poki ta osoba sama sie nie zdradzi.

    Dzieki wszystkim za sugestie.