  • 1. Data: 2005-11-30 14:34:19
    Temat: lazienka, cieknaca rura :(
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    hej,
    ze strony jakich przepisow prawnych moge znalezc odpowiedz na pytanie na
    temat tego, czego moge oczekiwac od ekipy, ktora bedzie rozkuwala podloge w
    mojej lazience z powodu awarii CO w odcinku stropowym sklepu pode mna?

    tzn. na pewno wywala dziure :) i rozwala kafelki i zabudowe rur pionu
    grzewczego. do jakiego stanu powinni doprowadzic pomieszczenie po usunieciu
    awarii, tj wymianie rur? sprawa jest oczywista, usterke musza usunac.
    dziure pewnie zalataja, ale czy cos wiecej powinni zrobic w celu
    przywrocenia stanu poprzedniego?
    eee... pewnie zostawia mnie z tym bajzlem.
    dodam, ze mieszkanie nie moje, sluzbowe raczej, ale kafelki to juz na wlasny
    rachunek zrobione.
    dzieki z gory za podpowiedzi.
    --
    Laik
    Specjalność dnia: Indyk 15 zł; Wołowina 12 zł; Dzieci 10 zł.