    From: "Lukasz" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: help
    Date: Wed, 30 Nov 2005 15:59:23 +0100

    > Tzn. co pójdzie łatwiej? Moje IP masz w nagłówku posta, namierz mnie.

    Nie chce mi się. Wystarczy ruszyć głową.
    Instalujesz program HotWhoIs i masz dane komputera. Najcześciej są to jednak
    dane providera, który Ci dostarcza Internet.Masz tam numer telefonu, nazwę
    firmy. Słowem większość potrzebnych rzeczy.Problemem jest wydębienie
    dalszych informacji od tego providera. Ale od czego jest social-engeneering?
    Dzwonisz, podajesz się za policję prosisz o podanie danych delikwenta.A jak
    masz dane providera, to możesz też po prostu zgłosić się na policję właściwą
    dla miejsca zamieszkania.

    > O ile czujesz sie zagrozony, zglos to na policje i oni sie dowiedzą.

    Święte słowa!

    Lukasz