  • 11. Data: 2005-04-10 21:32:12
    Temat: Re: hack w dobrej intencji
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    pytacz wrote:

    > Z gory dziekuje za odpowiedz

    admin się trochę wygłupił, bo wystarczyło wysłać dziękuję.
    Wkurzyło go, że ktos mu pokazał jego braki.
    Teraz pozostało po prostu znaleźć sobie forum z normalniejszymi adminami.

  • 12. Data: 2005-04-10 21:34:45
    Od: tweede <b...@m...com>

    Janusz wrote:

    > No nie mogę do końca zgodzić się z takom poglądem ,wytykać błędy i zwaracać
    > uwagę to tak ale nie włąmywać się do sytemu

    A kto mowi o wlamaniu? Do domu bez drzwi wlamac sie nie mozna.

    > - to już co innego.Już samo
    > pytanie wzbudza moje wątpliwości - bo z pytania wynika jano ,że obaj
    > panowie - włamujący się i pytający - potrafią się posługiwać komputerem.
    > Wiele włamań do sytemu jest usprawiedliwianych chęcią porawy
    > błędów,zwrócenia uwagi itp. Dlaczego ktoś ma wchodzić do mojego domu i
    > pouczać mnie jak poustawjać meble ?

    Wiec co to za wielka szkoda to przestawienie mebli?

    A jezeli nie ma drzwi?

  • 13. Data: 2005-04-10 21:40:39
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "tweede" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > A kto mowi o wlamaniu? Do domu bez drzwi wlamac sie nie mozna.

    czyżby ten głupi admin nie miał zahasłowanego swojego konta? ;)

    > Wiec co to za wielka szkoda to przestawienie mebli?

    Daj mi adres, wpadnę Ci poprzestawiac meble ;) oczywiście wejdę tam pod
    Twoja nieobecnośc i bez Twojej zgody (przy okazji poprzeglądam jakie majtki
    nosisz itd ;) )

    pozdr

    Monika

  • 14. Data: 2005-04-10 21:40:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A kto mowi o wlamaniu? Do domu bez drzwi wlamac sie nie mozna.

    jak juz porownujesz to moze do drzwi z otwartym zamkiem. mozesz wejsc ?

    P.

  • 15. Data: 2005-04-10 21:52:45
    Od: tweede <b...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > jak juz porownujesz to moze do drzwi z otwartym zamkiem. mozesz wejsc ?
    >
    > P.

    Nie powinien. Moze sie jednak zdarzyc omylkowe pomylenie pietra i
    przypadkowe wejscie do mieszkania.

  • 16. Data: 2005-04-10 22:13:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    >(przy okazji poprzeglądam jakie majtki nosisz itd ;) )

    A fe! Monika!!

    :-)

    HaNkA

  • 17. Data: 2005-04-10 23:50:10
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 10 Apr 2005 16:32:12 -0500,
    witek <w...@g...pl.spam.invalid> screamed:

    > admin się trochę wygłupił, bo wystarczyło wysłać dziękuję.
    > Wkurzyło go, że ktos mu pokazał jego braki.
    > Teraz pozostało po prostu znaleźć sobie forum z normalniejszymi adminami.

    Raczej zdenerwowało go to, że zostawił sobie furtkę.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
    [ 01:49:46 user up 10578 days, 13:44, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Beauty is beyond law.

  • 18. Data: 2005-04-10 23:58:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Sun, 10 Apr 2005 16:32:12 -0500,
    > witek <w...@g...pl.spam.invalid> screamed:

    > Raczej zdenerwowało go to, że zostawił sobie furtkę.

    tez prawda.

  • 19. Data: 2005-04-11 08:12:00
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d3c8ha$7m5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A fe! Monika!!

    Moze zamiast krytykowac nalezaloby przychylnie spojrzec na te propozycje i
    wymienic sie doswiadczeniami ?? Intencje sluszne, propozycja ogladania
    majtek ciekawa a i rozkosz wielka ;). Szczegolnie gdy majtki na wlascicielce
    sie znajduja :)
    Pozdr. Maver

  • 20. Data: 2005-04-11 09:26:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Uzytkownik "tweede" <b...@m...com> napisal w wiadomosci

    > Napewno nie pobiegne z tym do sadu, zeby mnie w srodowisku profesjonalnym
    > wysmieli.

    pytanie za sto punktow.

    dokonujesz rozboju po to aby zdobyc pieniadze na chleb dla rodziny

    czy to w jakim celu to zrobiles moze wplynac na
    a) fakt czy jest to przestepstwo
    b) ewentuaklnie na wysokosc kary
    ???

    P.

    ps.
    pewnie nie bylo by "halo" gdyby czlowiek napisal przed wlamem ze to i to
    jest zle ustawione. (nie wspominajac
    o ustawieniu sobie uprawnien admina)

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... milosc, seks, klopoty malzenskie, pamietnik ...