  • 51. Data: 2005-04-14 10:25:49
    Temat: Re: hack w dobrej intencji
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 14.04.2005 stamp <g...@g...com> napisał/a:
    > Glupia zmiana przez hackera nie jest warta zadnego rozglosu!

    Na poczatku bedzie glupia zmiana, potem skonczy sie niszczeniem calych
    systemow. Takie zachowania nalezy tepic w zarodku.

    > Jezeli ktos mi zwraca uwage na dziury w moim systemie, to dziekuje i
    > chowam to, a nie prosze osobe trzecia o rozdmuchanie glupiej sprawy.

    Jesli robi to za moja zgoda to tez sie zgadzam - jestem zwolennikiem
    audytow bezpieczenstwa, nie potrzebuje osob trzecich, ktorych nie prosilem
    o pomoc.

    > Tego typu sprawy zdarzaja sie duzym firmom pare razy dziennie. Nie
    > czytasz o tym w prasie wlasnie z tego powodu ze nie warto i nie powinno
    > nadawac sie rozglosu takim sprawom.

    Nie, nie zdarzaja sie - zdarzaja sie proby ataku, ktorymi nie warto sie
    przejmowac, poza tym wiekszosc duzych firm zatrudnia specjalistow celem
    przeprowadzenia audytu zewnetrznego, ktory dosc czesto ujawnia spore luki
    w zabezpieczeniach.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***