  • 1. Data: 2005-04-10 18:06:34
    Temat: Zamiana mieszkania i....
    Od: Jakec <j...@T...o2.pl>

    Hi!!!

    Taki problemik...
    Jesteśmy (a właściwie moja mama) w trakcie zamiany mieszkania
    kwaterunkowego na inne kwaterunkowe. Z tamtym lokatorem wszystko ustalone.
    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej wyraził zgodę. Umowy podpisane - tzn. moja
    mama jest już na papierze głównym najemcą tamtego mieszkania. Zamiana w
    zamian za pokrycie długów tamtego lokatora - podpisane jest porozumienie w
    tej sprawie pomiędzy moją mamą a administratorem budynku (czyli ZGM).
    Na środę było ustalone, że dokonujemy przeprowadzki. Facet miał załatwić
    transport i ludzi. Wpada o 12 i mówi, że nie udało się załatwić transportu
    - będzie jutro (czyli w czwartek) o 8 rano. Drugi dzień - siedzimy w domu,
    gościa nie ma :( I w sumie do chwili obecnej zero kontaktu. Chodzimy do
    niego - nikt nie otwiera. Mama zawału dostanie niedługo, bo już 5 dni
    siedzi na paczkach i dalej nic nie wiadomo.
    Czy jest jakaś możliwość wyegzekwowania tej zamiany?
    Macie jakiś pomysł?

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski