  • 21. Data: 2012-11-23 15:05:56
    Temat: Re: gmo w polsce? chyba ze powstrzymasz...
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2012-11-22 22:25, vvvvvv pisze:
    > w kwestii badań o szkodliwości lub nie gmo:
    > http://www.alert-box.org/gmo/nowe-przelomowe-wyniki-
    badan-zostaly-opublikowane/

    Nie no litości. A ponoć nie chcesz być traktowany jako oszołom.

    To Ci powiem, że czekolada to dopiero TRUCIZNA! Nie wierzysz?
    Nakarm nią psa... :(

    Arek

  • 22. Data: 2012-11-23 22:26:31
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Arek" <a...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie no litości. A ponoć nie chcesz być traktowany jako oszołom.
    >
    > To Ci powiem, że czekolada to dopiero TRUCIZNA! Nie wierzysz?

    czy w kwestii skuteczności tego rodzaju petycji (czyli tego o co pytałem na
    początku) będziesz się wypoawiadał?
    jeśli nie, to pozwól, że skończymy dyskusję i zaczekam na bardziej rzeczową
    wypowiedź.
    pozdrawiam

  • 23. Data: 2012-11-24 03:56:00
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > Nie w tym rzecz.
    > Te GMO s patentowane, a roznosz si z wiatrem.
    > Przyjdzie Ci kto na Twoj dzia k , pobierze pr bki z trawy (tej
    > normalnej, z trawnika) i powie "korzystasz pan z patentowanego GMO,
    > wyskakuj z kasy". Tu jest der hund begraben.

    bredzisz.
    jak juz- zawieje ci roslinki, spryskasz je randoupem (czy jak to sie
    tam pisze), te ktore przezyja rozmnozysz. i oczywiscie przypadkiem
    toto twoje pole bedzie roslo tuz przy gmo-wym polu.

  • 24. Data: 2012-11-24 14:00:25
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "PrivateLan" napisał w wiadomości

    > Poczytaj co to krzyżówki, a rośliny i zwierzęta modyfikowane genetycznie.
    >
    > Poczytaj bzdury o kukurydzy i soi modyfikowanej genetycznie.
    > Teraz pewnie w POlsce przeszła taka ustawa, bo już zaczynają produkcję tlapi
    > modyfikowanej mimo, że to ryba z innej strefy klimatycznej.
    > Dlaczego u nas? - bo to będą ogromne mutanty, a gdzie indziej była by
    > rozpoznana jako nienaturalna.

    Chętnie spróbuję takiej tilapii. Właściwie możesz mnie uświadomić, jak ona mi
    zaszkodzi? Bo ja oczywiście w swojej niewiedzy nie wiem.
    Jakoś Actimelu nikt nie krytykuje, mimo, że to miał być lek sprzedawany w
    Anglii, ale nie został dopuszczony u nich do obiegu, bo jest bardziej szkodliwy,
    niż pomocny. A u nas jest sprzedawany jako jogurcik :) Oczywiście nie
    modyfikowany genetycznie.

  • 25. Data: 2012-11-24 14:02:22
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "vvvvvv" napisał w wiadomości news:k8jk54$jp1$1@speranza.aioe.org...

    > jeśli niektórzy strasznie chco i lubio to niech jedzo gmo z masłem i bez masła
    > :)
    > inni chcieliby wiedzieć co jedzą - IMO takie ich święte prawo.

    Ależ ja chcę wiedzieć, co jem. Ale nie jestem z tych, co to mi ktoś krzyknie, Że
    "to szkodzi" i ja mu zaraz uwierzę i przestanę jeść. Tym bardziej, że jedyne
    poparcie taki ktoś ma jedynie od domorosłych filozofów. Po za tym każde jedzenie
    szkodzi. Jak by miał słuchać każdego kretyna, to by umarł z głodu, ale za to
    zdrowo :)

  • 26. Data: 2012-11-24 14:03:58
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Marek" <.@.> napisał w wiadomości
    .com...

    > Jak na razie to "ty" chcesz uniemożliwić "im" podejmowania decyzji na
    > podstawie ich woli. Nie jestem przeciwnikiem GMO ale rozumiem sytuację,

    Kolejny, co danie wyboru rozumie jako nakaz?
    Ja uważam, że powinno być i GMO i "nieGMO". Każdy powinien sobie wybrać. A to
    przeciwnicy GMO chcą go zabronić wszystkim nie pytając o zdanie.

  • 27. Data: 2012-11-24 14:07:21
    Od: <news>

    Użytkownik "Ajgor" napisał:
    > Kolejny, co danie wyboru rozumie jako nakaz?
    > Ja uważam, że powinno być i GMO i "nieGMO". Każdy powinien sobie wybrać. A
    > to przeciwnicy GMO
    > chcą go zabronić wszystkim nie pytając o zdanie.

    Zrozum to chłopie że w przypadku GMO nie ma czegoś takiego jak wybór!!!
    GMO funkcjonuje od dawna bo zostało wprowadzone siłą, po cichu i bez pytania
    nikogo o zgodę!!!
    Nie ma fizycznej możliwości funkcjonowania GMO i nieGMO obok siebie, bo
    następuje skażenie biologiczne, dodatkowo środki "ochrony" roślin GMO
    niszczą nieGMO!!!
    To już było szeroko przerabiane w wielu krajach takich jak Indie, dlaczego
    nie piszesz jak tam ten "wybór" wyglądał?
    W prawnym usankcjonowaniu GMO chodzi tylko to to żeby można było legalnie
    zalewać nasz rynek mutantami zbóż GMO z ameryki, chin, nowej zelandii
    podobnie jak to ostatnio importowano zboże z niemiec w czasie gdy sami
    mieliśmy zboża pod dostatkiem. Chodzi dokładnie o to samo, czyli zniszczenie
    gospodarki kraju i zrobienie z obywateli niewolników, co już prawie się
    udało.

  • 28. Data: 2012-11-24 14:09:00
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości news:k8nvs4$jbc$2@speranza.aioe.org...

    > Nie no litości. A ponoć nie chcesz być traktowany jako oszołom.
    >
    > To Ci powiem, że czekolada to dopiero TRUCIZNA! Nie wierzysz?

    Ale tylko słodka :) Gorzka podobno nawet próchnicę leczy :)
    Ale za to rabarbar jest rakotwórczy. A i tak nic nie wywołuje takich chorób
    psychicznych, jak słuchanie własnej żony.

  • 29. Data: 2012-11-24 14:11:53
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-11-24 14:09, Ajgor pisze:

    > A i tak nic nie wywołuje takich
    > chorób psychicznych, jak słuchanie własnej żony.

    Zwłaszcza takiej GMO. ;)

    --
    spp

  • 30. Data: 2012-11-24 19:56:46
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2012-11-24 14:07, news pisze:
    [..]
    > gdy sami mieliśmy zboża pod dostatkiem. Chodzi dokładnie o to samo,
    > czyli zniszczenie gospodarki kraju i zrobienie z obywateli niewolników,
    > co już prawie się udało.

    No i dlaczego jesteście takimi oszołomami?
    Sami się kompromitujecie.

    Zrozum w końcu, że to żaden spisek tylko konieczność - albo zboża
    odporne na lokalne patogeny i warunki albo... powszechny głód.

    Oczywiście Ty to wyżej napisałeś pomiędzy jednym bęknięciem a drugim
    pierdnięciem po zjedzeniu tłustego schabowego, więc to Cię nie rusza.

    Arek