  • 1. Data: 2012-11-20 22:18:06
    Temat: gmo w polsce? chyba ze powstrzymasz...
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    czy takie petycje mogą zadziałać?
    co trzeba zrobić aby skutecznie powstrzymać gmo? to co zrobiona z ta ustawą
    jest karygodne:

    http://www.alert-box.org/petycja/rozporzadzenie-zaka
    zujace-gmo/

    swoją drogą - prośba o wspieranie, inaczej będziemy żreć mutanty z firmy
    której nazwy tu nie wymienię...

  • 2. Data: 2012-11-20 22:33:07
    Temat: Re: gmo w polsce? chyba ze powstrzymasz...
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2012-11-20 22:18, vvvvvv pisze:
> [...]
    zujace-gmo/

    > swoją drogą - prośba o wspieranie, inaczej będziemy żreć mutanty z firmy

    Cała żywność, którą jesz to mutanty.
    Tyle, że uzyskane przez... napromieniowanie ziaren.

    Masz jeszcze problemy czy ta wiedza Cię wyleczyła?

    Arek

  • 3. Data: 2012-11-20 22:35:42
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Arek" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    zujace-gmo/

    > Cała żywność, którą jesz to mutanty.
    > Tyle, że uzyskane przez... napromieniowanie ziaren.
    >
    > Masz jeszcze problemy czy ta wiedza Cię wyleczyła?
    >
    > Arek

    to ja poproszę samo napromieniowanie. może już bez gmerania w genach.
    i prośba o info w sprawie petycji, dzieki

  • 4. Data: 2012-11-21 00:14:50
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2012-11-20 22:35, vvvvvv pisze:> to ja poproszę samo
    napromieniowanie. może już bez gmerania w genach.
    > i prośba o info w sprawie petycji, dzieki

    Napromieniowywało się po to żeby gmerać w genach i uzyskiwać mutanty.
    Niektóre mutacje okazywały się korzystne inne - nie.
    To ja już wolę inteligentne gmeranie.

    Arek

  • 5. Data: 2012-11-21 08:15:53
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

> [...]
    >
    > Napromieniowywało się po to żeby gmerać w genach i uzyskiwać mutanty.
    > Niektóre mutacje okazywały się korzystne inne - nie.

    nie wiesz co piszesz.

  • 6. Data: 2012-11-21 14:37:53
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "vvvvvv" napisał w wiadomości news:k8hv36$8qi$1@speranza.aioe.org...

    > nie wiesz co piszesz.
    \
    A Ty oczywiście wiesz...
    Ja tam mogę jeść GMO z masłem i bez masła. Nie słucham nawiedzonych kretynów,
    którzy gdześ coś słyszeli ale sami nie wiedzą, o co chodzi.
    Krzyżówki roślin są wszędzie. Różne odmiany jabłek, innych owoców, zbóż,
    kukurydzy. Wszyscy to ludzie jedzą na co dzień, i jakoś nikt od tego nie umiera.
    Dopuki ktoś nie chlapnął jakiejś głupoty jęzorem, to nikt nie wiedział nawet, że
    takie coś je.

  • 7. Data: 2012-11-21 15:04:26
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-21 14:37, Ajgor pisze:

> [...]
    > kukurydzy. Wszyscy to ludzie jedzą na co dzień, i jakoś nikt od tego nie
    > umiera. Dopuki ktoś nie chlapnął jakiejś głupoty jęzorem, to nikt nie

    Nie w tym rzecz.
    Te GMO są patentowane, a roznoszą się z wiatrem.
    Przyjdzie Ci ktoś na Twoją działkę, pobierze próbki z trawy (tej
    normalnej, z trawnika) i powie "korzystasz pan z patentowanego GMO,
    wyskakuj z kasy". Tu jest der hund begraben.

    Inny hund: ktoś sobie zrobi GMO, który koniecznie wymaga jakiegoś
    dostępnego w sklepach nie-za-darmo składnika, bo inaczej gnije, albo
    robi się szkodliwy, albo-co.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 8. Data: 2012-11-21 20:43:22
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości news:50acdf6c$0$1301

> [...]
    > sklepach nie-za-darmo składnika, bo inaczej gnije, albo robi się szkodliwy,

    Czyli jak zwykle. Chodzi o kasę.

  • 9. Data: 2012-11-21 21:29:44
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-21 20:43, Ajgor pisze:

    > Czyli jak zwykle. Chodzi o kasę.

    A Ty może myślałeś, że o dobro ludzkości???

    No bez jaj... :)

    Kiedy ostatnio chodziło o coś innego, niż o kasę?
    No - (ja jestem słaby z historii, ale) gdzieś-tak koło X wieku jeszcze
    czasem niektórym chodziło o dupę. Tę, a nie inną... :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 10. Data: 2012-11-21 21:57:16
    Od: PrivateLan <h...@n...pl>

    W dniu 21.11.2012 14:37, Ajgor pisze:

> [...]
    > kukurydzy. Wszyscy to ludzie jedzą na co dzień, i jakoś nikt od tego nie
    > umiera. Dopuki ktoś nie chlapnął jakiejś głupoty jęzorem, to nikt nie

    Poczytaj co to krzyżówki, a rośliny i zwierzęta modyfikowane genetycznie.

    Poczytaj bzdury o kukurydzy i soi modyfikowanej genetycznie.
    Teraz pewnie w POlsce przeszła taka ustawa, bo już zaczynają produkcję
    tlapi modyfikowanej mimo, że to ryba z innej strefy klimatycznej.
    Dlaczego u nas? - bo to będą ogromne mutanty, a gdzie indziej była by
    rozpoznana jako nienaturalna.
    --
    (__)
    (oo)