  • 91. Data: 2012-11-27 21:17:47
    Temat: Re: gmo w polsce? chyba ze powstrzymasz...
    Od: <news>

    Użytkownik "PlaMa" napisał:
    > glifosat? Nie działa na zwierzęta[1]

    Tak cię na tym uniwersytecie nauczyli?
    Ciekawe dlaczego ci Indyjscy rolnicy często popełniali samobójstwo pijąc
    RANDUP?
    Jak jesteś taki pewien że to ci nie zaszkodzi to sam wypij, przynajmniej
    zadziała selekcja naturalna:)

    > zostań scenarzystą jakiegoś filmu katastroficznego klasy B :D

    Nie muszę bo one istnieją:)

    > pryskają też i nieGMO

    nieGMP popryskane RANDUPEM umiera. Tylko GMO nim się pryska, bo tylko one
    jest odporne.

    > a masz dowody na to skażenie? Bo gdybasz i to nieporadnie.

    Dowody na krzyżowanie GMO z niemodyfikowanymi? Tak, to wiedza powszechna:)

    > będzie się stosowało inny pestycyd

    Jaki inny? RANSUP jest herbicydem totalnym, jest najdoskonalszą trucizną i
    szczytowym osiągnięciem koncernów chemicznych. Nie ma lepszego oprysku dla
    GM, nie wiedziałeś o tym?

    > są są - myślisz, że współcześnie wysiewane odmiany to te,
    > które wysiewał twój praprapradziadek?

    Wiem ze współczesne to GMO, ale pokaż mi te twoje GMO odporne na zimno,
    choroby i szkodniki i dające większe plony od niemodyfikowanych, gdzie one
    są?
    Ja takich jeszcze w życiu nie widziałem!

    > Jeszcze raz się ciebie spytam - czemu przeraża cie wklonowanie
    > genu z jednej rośliny do innej a nie przeraza cię tworzenie całkiem
    > nowych odmian i gatunków?

    A powiedz mi dlaczego ma mnie nie przerażać?????

    > spoko np. węglowodany i tłuszcze? Dalej będzie
    > pepsynogen produkował.

    Taaa, białka produkowane u człowieka z tłuszczu i węglowodanów:)

    > a ty szpinakiem albo soją?

    Ja nie, ale modelki próbują i wyglądają jak by głodzone w oświęcimiu:)

    > a ilu widziałeś co wykitowali od jedzenia trawy?

    Dziadek widział takich umierających setkami, gdy niemcy i ruskie okradali
    wioski z żywności, więc jedli co było, trawę i umierali.

    > nie wiem jak bezpłodne zwierze może krzyżować się z innymi
    > zwierzętami (bo płodność i rozmnażanie to synonim krzyżowania)

    Tak że ten kogut GMO z kurą GMO nie daje potomstwa, ale z kurą naturalna
    daje, natomiast jego potomstwo nie daje już żadnego potomstwa, bo widocznie
    mutacja postępuje z pokolenia na pokolenie.
    Jak nie wierzysz to spróbuj sobie rozmnożyć kurczaka brojlera.

    > to ja cię informuję. Rozumiem, że od teraz będziesz omijał te produkty?

    Jak mam je omijać? ty mi będziesz wybierał?

    Acha, no i nie bądź rura i nie pękaj tak szybko:)

  • 92. Data: 2012-11-27 23:21:38
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-27 16:14, news pisze:

    > Widzę u ciebie absurdalne komusze poglądy, ładowano w ich realizację
    > kosmiczne pieniędzy i nadal arbuzy w zimę nie rosą i nikomu to nie
    > potrzebne.

    komusze? czemu? ja bym zjadł taniego arbuza w zimę :(

    > Głupotą jest opowiadanie o innych aspektach GMO kiedy faktycznie
    > ogranicza się tylko do tych o których piszę!

    przesadzasz

> [...]

    > zdrowe, ale oni takie mieli założenia i im się udało. Żadne państwo nie
    > ma takich pieniędzy żeby Przebadać GMO więc nikomu się to nie uda. Ale z
    > prostych eksperymentów widać ze GMO powoduje bezpłodność, szczury nim
    > karmione umierają na nowotwory i guzy wielkości pięści. Myślisz ze ten
    > wysyp bezpłodności i nowotworów to jakiś przypadek?

    zostań scenarzystą jakiegoś filmu katastroficznego klasy B :D

    > Tłumaczyłem ci to, ale ty nadal nie rozumiesz że GMO bez tych oprysków
    > nie istnieje!
    > Jeśli GMO nie opryskasz i nie nawozisz to zeżrą je choroby i szkodniki a

    pryskają też i nieGMO

> [...]
    > niemodyfikowanych!

    a masz dowody na to skażenie? Bo gdybasz i to nieporadnie.

    > Skoro będą chwasty i szkodniki odporne na RANDUP to gdzie twoje plony i
    > gdzie twoje zyski?

    będzie się stosowało inny pestycyd

    > To pokaz mi gnie one są? Dlaczego nie ma ich na polach?

    są są - myślisz, że współcześnie wysiewane odmiany to te, które wysiewał
    twój praprapradziadek?

    > Wielkie kilkumetrowe rośliny a między nimi pustynia!
    > Czyściutki piasek i ani śladu roślinki, chwastu, mchu czy robaczka!

    a nie o to chodzi w opryskach?

    > W akademickich ośrodkach od genetyki, chwalą się takimi bzdurami!

    Który uniwerek i jaka katedra - dokładniej proszę

    > Uprawisz propagandę i demagogię! Krzyżowanie nie jest żadna sztuczną
    > modyfikacją genetyczną i nie człowiek krzyżują ale rośliny robią to
    > same. To tak jakbyś zaprowadził klacz do ogiera i twierdził że to ty ją
    > zapłodniłeś!

    Inne metody ale cel i idea ta sama. Jeździsz po Polsce i widzisz żyto i
    ryż z azji, ziemniaki z ameryki itd itd. Rozumiem, że trzeba spalić te
    odmiany bo nieodwracalnie zmieniają lokalną biosferę?

> [...]
    odmian i gatunków?

    > Jak na razie wyrastają dziury w mózgu krowom i ich cielakom, oraz osobom

    i zapewnie PrPSc to wina GMO? Zresztą atakowanie GMO argumentując
    prionami to jakiś katastrofalny skrót myślowy.

    > To weź wsadź do żołądka nie białka i niech ci ten pepsynogen wyprodukuje!

    spoko np. węglowodany i tłuszcze? Dalej będzie pepsynogen produkował.

    > Próbowałeś kiedyś żywić się trawą, albo ziemią?

    a ty szpinakiem albo soją?

    > Białka GMO składają się z innych aminokwasów niż nieGMO, czy żołądek
    > rozbija te aminokwasy i buduje odpowiednie?

    jakich innych aminokwasów? wymień proszę.

    > W zyciu nie widziałem człowieka co by nie wykitował od żarcia trawy,

    a ilu widziałeś co wykitowali od jedzenia trawy?

    > jeśli ty to potrafisz to zgłoś się do księgi ginesa, oraz do naszego
    > plemiela że znalazłeś rozwiązanie kryzysu, nie trzeba sadzić GMO bo
    > ludzkość można wyżywić trawą!

    za wiki:
    trawy (Poaceae (R. Br.) Barnh., Gramineae Juss.[2]) - rodzina roślin
    należąca do rzędu wiechlinowców. Liczy ok. 11 tys. gatunków. /.../
    Należą do niej również ważne rośliny uprawne, w tym zboża.
    (np. kukurydza, ryż i żyto - dop. plama)

    > Bezczelne Kłamstwo!

    masz mnie... w 95%

    > Ty spec od GMO tego nie wiesz?

    nie wiem jak bezpłodne zwierze może krzyżować się z innymi zwierzętami
    (bo płodność i rozmnażanie to synonim krzyżowania)

    > nie dają potomstwa, ale są w stanie zapłodnić

    jak zapłodnią to dadzą potomstwo.

    > Ale ja nie mam żadnego wyboru! Ja nie potrafię przebadać tego co jem, na
    > dodatek nikt mnie o tym nie informuje.

    to ja cię informuję. Rozumiem, że od teraz będziesz omijał te produkty?

    Dobra... przyznam cie się, ze od dawna jak czytam lub słucham w różnych
    mediach ekoprzygłupów argumentujących, że od GMO pomrą im dzieci to
    chciałem sobie pogadać z takimi. Trafiłeś się ty na grupie i pomyślałem,
    że to dobra okazja by poflameować troszeczkę. Jednak znudziło mi się już
    to. Zresztą... przesadziłeś - nikt nie jest aż tak głupi :)

    Słowem... o wiele za późno ale EOT.

    [1]hmmm chyba :/

  • 93. Data: 2012-11-28 22:16:21
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "vvvvvv" <w...@p...de> napisał w wiadomości

    > Ale zaraz zaraz. Dopiero co pisałeś, że to po ilus tam pokoleniach to
    > zaczyna działać. To już nie pokolenia, tylko sto krów? OK. Zjem 99 krów i
    > przerzucę się na kukurydzę. Hmm.. Ciekawe ile człowiek potrzebuje lat,
    > żeby zjeść 100 krów :)
    > A czekaj. na kukurydzę się nie przeżucę, bo przecież ona też będzie GMO.

    uparłeś się to jedz jak chcesz. widze ze dyskusja nie ma sensu.
    jedz też aspartam, glutaminian sodu i co tam jeszcze chcesz - smacznego i
    zdrowego życia! :)