  • 1. Data: 2003-10-23 18:38:23
    Temat: funkcje prawa
    Od: "UszynioO" <a...@a...waw.pl>

    czy ktos moglby opisac lub dac mi linka gdzie znajde zdefiniowane funkcje
    prawa ?
    1.kontrolna
    2. reglamentacyjna
    3.regulacyjna

    z gory wielkie dzieki

    Radek

  • 2. Data: 2003-10-23 18:43:39
    Temat: Re: funkcje prawa
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    Użytkownik "UszynioO" <a...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos moglby opisac lub dac mi linka gdzie znajde zdefiniowane funkcje
> [...]
    Idz do biblioteki i uzyj pierwszego lepszego podrecznika do wstepu do
    prawoznastwa np. Nowacki, Tobor czy H. Rot albo Redelbach itp.

    Dan.

  • 3. Data: 2003-10-23 19:46:51
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "UszynioO" <a...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos moglby opisac lub dac mi linka gdzie znajde zdefiniowane funkcje
> [...]

    Jestes studentem? Zaocznym czy dziennym?

  • 4. Data: 2003-10-23 19:57:45
    Od: kam <X...@X...plX>

    NoMAD wrote:
    > Jestes studentem? Zaocznym czy dziennym?

    A do czego Ci potrzebna odpowiedź? Co za różnica?

    KG

  • 5. Data: 2003-10-24 00:01:37
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik lablador napisał:
    > Użytkownik "UszynioO" <a...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Idz do biblioteki i uzyj pierwszego lepszego podrecznika do wstepu do
    > prawoznastwa np. Nowacki, Tobor czy H. Rot albo Redelbach itp.

    Tylko nie Redelbach :-D
    Juz predzej Wronkowska.

    --
    pozdrawiam