  • 81. Data: 2009-02-24 12:21:14
    Temat: Re: fotoradar i wskazanie osoby prowadzącej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Feb 2009, szerszen wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > no i ok, przepis ten mowi o wskazaniu, a gdzie znajde definicje "wskazania"
    > ja przeciez wskazuje, john smith z nowego jorku, panie wladzo, o tutaj na
    > zdjeciu go widac - powiedzial skruszony obywatel stukajac palcem w fotografie

    To jest wskazanie wizerunku korzystającego, a nie samego korzystającego ;)

    > i gdzie jest napisane ze to wskazanie musi byc skuteczne?

    Jak to napisałeś? A gdzie znajdę co to znaczy "skuteczne"? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 82. Data: 2009-02-24 12:26:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Feb 2009, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Bardzo dobrze. Ja tez uwazam ze powinnismy zaczac od podstaw.

    Ale z Twojego postu wynikało wprost, że podstawą jest iż tablica
    stoi za daleko za zabudowaniami, a nie że oni stoją 20m przed tablicą.
    Przecież GDZIEŚ jest granica do której ograniczenie obowiązuje,
    rozumiem że tego NIE podważasz?
    No to do tego miejsca "gdzieś" obowiązuje.
    I tam powinna stać tablica.
    I teraz hint: jakbyś mieszkał tam gdzie teraz uważasz, że powinna stać,
    to niewykluczone, że sam byś twierdził że powinna stać 100m dalej :>

    pzdr, Gotfryd

  • 83. Data: 2009-02-24 12:35:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Feb 2009, Rentier wrote:

    > A czy nikt nie próbował tego durnego przepisu postawić przed trybunałem
    > konstytucyjnym?

    Tak konkretnie - z jakim zarzutem?
    Konstytucja nie zabrania obkładania osoby zobowiązaniem do "wiedzenia
    co się dzieje" z wybranymi rzeczami - np. bronią.

    pzdr, Gotfryd

  • 84. Data: 2009-02-24 17:07:50
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > co się dzieje" z wybranymi rzeczami - np. bronią.
    >ok, co sie _dzieje_ z bronią i autem- owszem.Broń w ziemi a auto pojechało.
    Ale czy nie jest to przerzucanie dochodzenia/poszukiwania sprawcy wykroczenia na
    obywatela?
    Nie ja jechałem, nie ja strzelałem.Na zdjęciu nie ma mojej facjaty, na broni nie ma
    moich odcisków
    palców.
    Co do broni, to są jakieś paragrafy co do jej zabezpieczania i chronienia.
    Nic natomiast nie nakazuje chronić mojego auta w szczególny sposób i nie zakazuje
    udostępniania go
    komukolwiek.
    I nic nie każe właścicielowi prowadzić rejestru udostępnień.

  • 85. Data: 2009-02-24 18:13:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
> [...]

    > stać,
    > to niewykluczone, że sam byś twierdził że powinna stać 100m dalej :>

    w taki sposób sai tworzymy sobie dodatkowe koszty.
    Bo jezeli stwierdzimy ze tablica powinna stac dokładnie za ostatnim
    zabudowaniem, to przy obecnym tempie rozbudowy bedziemy przestawiac ja 5
    razy w roku, urzednik bedzie musiał 5 razy wydawac odpowiednia decyzje,
    firma 5 razy pobrac kase za przestawienie znaku.
    Nie lepiej przyjac zdroworozsadkowo, ze policja nie jest od tego, aby z
    radarem pilnowac znaków w polu?

    H. Jackson Brown, Jr.